شیر خشک اطفال وارداتی نیست

مدیر کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: شیر خشک اطفال وارداتی نیست اما شیر خشک های صنعتی مورد استفاده در شیرینی ها و مواد غذایی، می تواند وارداتی باشد.

امیرحسین جمشیدی مدیر کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در ۳ سال گذشته هیچ شیر خشک وارداتی نداشته ایم، گفت: ممکن است مواد اولیه آن وارداتی باشد که سازمان غذا و دارو نظارت دقیقی بر آن دارد چرا که وزارت بهداشت بر روی سلامت شیر خشک که مخاطب آن بسیار آسیب پذیر است، حساسیت و دقت فراوانی دارد و با کسی در این زمینه شوخی ندارد.

وی با بیان اینکه دو نوع شیر خشک اطفال و صنعتی داریم، عنوان کرد: شیر خشک اطفال وارداتی نیست اما شیر خشک های صنعتی مورد استفاده در شیرینی ها و مواد غذایی، می تواند وارداتی باشد.

جمشیدی ضمن تاکید بر اینکه ظرفیت داخلی برای تولید شیرخشک اطفال کافی است، گفت: برای کمک به صنایع داخلی هیچ وارداتی در زمینه شیر خشک اطفال نداریم.

وی یادآور شد: در صورت وارد کردن مواد اولیه شیر خشک، سازمان غذا و دارو نظارت کامل از لحاظ سلامت دارد که حتما از منابع ثبت شده و معتبر باشد.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
من یکی از پروپاقرص ترین خوانندگان وبسایتتون هستم واقعا تشکر میکنم از مطالب بسیار خوبتون .
آخرین اخبار