سمنان؛

کاهش۷۸ درصدی تلفات رانندگی در شاهرود

فرماندار شاهرود گفت در مدت ۲۰روز اجرای طرح هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی حتی یک مورد سرقت از منازل در سطح شهرستان گزارش نشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرماندار شاهرود گفت: زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیران شهرستانی باعث کاهش ۷۷.۸ درصدی تلفات جانی در ایام نوروز از سوی تصادفات جاده ای و درون شهری به نسبت نوروز ۹۴ شد.
سید محمد رضا هاشمی در نشست تجلیل از اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان شاهرود به میزبانی هتل پارامیدای این شهر اظهار داشت: بر اساس دستور العمل صادره از سوی معاون اول رئیس جمهور، کمیته های ۱۰گانه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در شهرستان با افزودن کمیته نمایشگاه به این مجموعه، با هدف تسهیل در سفرهای نوروزی هموطنان ایجاد شد که در نهایت خدمات ارائه شده توسط این کمیته ها در زمینه اسکان، راهنمایی، خدمات، گردشگری، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شاهرود و ... با استقبال چشم گیر مسافران روبرو شد.
وی همچنین بیان داشت: زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیران شهرستانی باعث کاهش ۷۷.۸درصدی تلفات جانی در ایام نوروز از سوی تصادفات جاده ای و درون شهری به نسبت نوروز۹۴ شد که این مهم جای قدردانی دارد.
معاون استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه در ایام نوروز تصادفات جاده ای شاهرود ۱۷درصد کاهش داشت، افزود: در مدت ۲۰روز اجرای طرح هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی حتی یک مورد سرقت از منازل در سطح شهرستان گزارش نشد که این مهم جز در سایه تعامل، هم افزایی و همراهی مدیران و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر میسر نمی شد.
هاشمی همچنین در تشریح اقدامات نوروزی انجام گرفته در شاهرود، گفت: در آستانه نوروز، برای نخستین بار میوه با نرخ دولتی در دهستان خارتوران که فاصله ای ۱۳۰کیلومتری با مرکز شهرستان دارد، صورت گرفت و همان میوه ای که در قلب شهر عرضه می شد در اختیار روستائیان نیز قرار گرفت که این امر جای شگفتی برای روستائیان و خشنودی برای ما مسئولان داشت.
انتهای پیام/ع
برچسب ها: حوادث ، شاهرود ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.