تبریز؛

توردوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان افتخار بزرگ برای ورزش و دیپلماسی ایران

دبیر اجرایی تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان گفت : تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان یک افتخار بزرگ برای ورزش و دیپلماسی ایران اسلامی بشمار میرود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ابراهیم فیروزی در نشست مشترک با قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، گفت: این تور نه تنها برای استان آذربایجان شرقی، بلکه برای ایران اسلامی یک افتخار بزرگ به شمار می آید.

فیروزی با اشاره به اینکه تور ایران – آذربایجان یکی از رویدادهای مهم ورزشی کشور محسوب می شود، عنوان کرد: برگزاری تور نیمه حرفه ای بین المللی ایران – آذربایجان اکنون در سی و یک سالگی خود در شرایط ایده آل و با شرکت 21 تیم خارجی و داخلی در رده های حرفه ای ، نیمه حرفه ای و ملی برگزار می شود که این نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

دبیر اجرایی تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان گفت : برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با تکیه بر توان نیروهای بومی اعتماد بالای نظام به ستاد را نشان میدهد.

وی تصریح کرد :برگزاری تور ایران - آذربایجان بهترین فرصت مناسبی است تا با برگزاری شایسته آن نشان دهیم که ایران کشوری با ثبات بوده و نظم و امنیت در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

فیروزی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال برقراری ارتباط با کشورهای جهان است و تلاش های زیادی صورت گرفته تا این تور در سی و یکمین دوره به صورت نیمه حرفه ای با کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار شود و برای اینکه این سطح را حفظ کنیم باید در کنار استفاده از تجربیات گذشتگان، تلاشمان را نیز دو چندان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با ارتقا سطح تور به نیمه حرفه ای، حساسیت ها و نگاه های خارجی به آن زیادتر شده تا توانایی های ایران در برگزاری این سطح از تور را مورد سنجش قرار دهند، از این رو نباید از کنار کوچک ترین مسایل نیز به راحتی گذر کنیم.

دبیر تور سی و ام گفت: هم اکنون تور ایران- آذربایجان به نمادی از جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی تبدیل شده است و از این جهت همه باید به عنوان یک وظیفه ذاتی و ملی، وظایف خود در قبال ان را انجام دهند.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این نشست گفت: تور ایران - آذربایجان افتخاری برای دوچرخه سواری ایران و آسیا است.

قمری با بیان اینکه برگزاری 31 دوره موفق این تور کار بزرگ و ارزشمندی است، افزود: امسال این تور بسیار خوب و بی نقص برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه بنده و مجموعه دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران از عوامل برگزار کننده تور ایران - آذربایجان حمایت می کنیم، ادامه داد: نیاز است تمام تلاش ها را بکنیم تا این تور به صورت حرفه ای برگزار شود.

قمری سپس گفت: این تور یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین تورها است که 30 سال به خوبی برگزار شده و امسال نیز به صورت نیمه حرفه ای در بهترین شرایط و استانداردها برگزار می شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: این تور به لطف برخورداری از مجریان خوب، توانمند و زحمت کش همچنان با کیفیت هرساله برگزار می شود.

در این نشست دبیر فدراسیون اصغر خالقی و مسئول کمیته امور استانها محمد کمیجانی نیز حضور داشتند .
 
انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.