تور گردشگری ویژه سرکنسول های مقیم مشهد

به منظور آشنايي هرچه بيشتر سركنسول هاي كشورهاي خارجي با جاذبه هاي گردشگري، آثار و بناهاي تاريخي و ميراث فرهنگي استان خراسان رضوي، تور گردشگري ويژه سركنسول هاي مستقر در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: در اين تور گردشگري که به همت اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي برگزار شده بود، سركنسول هاي كشورهاي مستقر در مشهد، به همراه خانواده هاي خود از جاذبه هاي گردشگري، آثار و بناهاي تاريخي و ميراث فرهنگي مشهد بازديد كردند.

سيد جواد موسوي افزود: سركنسول هاي كشورهاي افغانستان، پاكستان، تركيه، قرقيزستان وتركمنستان در اين تور نيم روزه به همراه خانواده ها و تعدادي از ديپلمات ها و كاركنان سركنسول گري هاي مستقر در مشهد از خانه ملك، مصلي مشهد، ساختمان قديمي كنسولگري پاكستان و ... بازديد به عمل آوردند و در پایان اجرای نقالی و شاهنامه خوانی پایان بخش این تور نیم روزه بود كه با استقبال مهمانان خارجي روبه رو شد.

موسوي خاطر نشان کرد: در اين بازديد مسئولان نمايندگي وزارت امور خارجه در شمال و شمالشرق كشور، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي استان و مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي نيز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.