کار سخت ملوان در تبریز

تیم فوتبال ملوان با وجود یک مصدوم کار سختی در مقابل تراکتور سازان دارد.

کار سخت ملوان در تبریزبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی باید در هفته 28 رقابت های لیگ برتردر مصافی سخت و حساس در تبریز به مصاف تراکتور سازان برود.

شاگردان امیر قلعه نویی در حالی آماده این بازی می شوند که پس از درخشش در لیگ قهرمانان اسیا و کسب نخستین جواز صعود از گروه ،مغلوب تیم انتهای جدولی سیاه جامگان در لیگ برتر شدند.

حال آن ها همچنان به کسب عنوان قهرمانی امیدوارند و می توانند حتی سهمیه اسیایی هم کسب کنند به همین دلیل باید شاهد یک بازی زیبا ازتراکتور سازان در مقبل هوادارانشان در تبریز باشیم.

اما در طرفدیگر میدان احمد زاده با ملوانی به میدان می اید که پس از فوت مهاجمش مرحوم اولادی موفق شد برای نخستین بار پس از 15 هفته در مقابل سایپا  به پیروزی برسد اما موضوعی که کمی کار انزلی چی ها را سخت کرده است. نبود یک دروازه بان مطمئن است.

پیش از این سید حسین حسینی در دیدار مقابل سایپا با مصدومیت مواجه شد و بازی مقابل تراکتور را از دست داد.

ملوانان به غیر از حسینی، محروم و مصدوم دیگری نداردند، همچنین از نکات جالب این بازی میتوان به رویارویی فرزاد حاتمی با تیم سابقش اشاره کرد.

شایان ذکر است که پیروزی در این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد. زیرا از طرفی هنوز کور سوهایی از امید برای قهرمانی تبریزی ها در لیگ وجود دارد و از طرف دیگر رقابت در پایین جدول به شدت حساس است و سیاه جامگانی ها در تعقیب ملوانان هستند.

همچنین راه آهن هم همچنان امیدوار به باقی ماندن در لیگ است و شاگردان احمد زاده باید تلاش کنند که برای بقا در لیگ حتی یک امتیاز را از دست ندهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار