مصدومیت دروازه بان انزلی چی ها جدی نیست

حسینی در حالی که پیش بینی می شد با مصدومیت جدی مواجه باشد با خبر خوب پزشکان روبه رو شد.

مصدومیت گلر انزلی چی ها جدی نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   ،سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که در بازی مقابل سایپا با مصدومیت جدی روبه رو شده بود  اردوی ملوانان را در را در شوک فرو برده بود اما  دروازه بان ملوانی ها پس از انجام آزمایشات پزشکی با اخبار خوبی مواجه شد  . خوشبختانه رباط داخلی حسینی  با آسیب جدی مواجه نیست و با یک هفته تا 10 روز فیزیوتراپی می تواند برای ملوان به میدان برود.

 با توجه به این که ملوانان دروازه بان با تجربه دیگری در اردوی خود نداشتند و زمزمه هایی مبنی بر حضور مازیار زارع درون دروازه این تیم شنیده می شد به محمد احمدزاه خبر رسید که سیدحسین حسینی با فیزیوتراپی و آب درمانی به بازی حساس با صبای قم در هفته بیست و نهم لیگ برتر در انزلی می رسد که این خبر کمی از دغدغه های سرمربی تحت فشار ملوان کم کرد در غیر این صورت احمد زاده در بازی های پایانی لیگ با مشکل بسیار بزرگی روبه رو می شد.

ملوان برای بقا در لیگ برتر سه بازی دشوار مقابل تراکتورسازی، صبای قم و سیاه جامگان پیش رو دارد که مصدومیت سیدحسین حسینی به عنوان گلر اول نگرانی های زیادی را رقم زده بود اما حالا ملوانان امیدوارند این بازیکن به دو بازی پایانی فصل مقابل صبا در انزلی و سیاه جامگان در مشهد برسد و تیم را همراهی کند تا از خطر سقوط نجات پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار