تکذیب سفر مدیر برنامه طارمی به ترکیه

در حالی که گفته می‌شود مدیر برنامه طارمی برای مذاکره با تیم خارجی در ترکیه به سر می‌برد اما این موضوع تکذیب شد.

تکذیب سفر مدیر برنامه طارمی به ترکیه
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی به علت عملکرد خوبش در لیگ برتر از چند تیم خارجی پیشنهاد دریافت کرده است.

بر این اساس گفته می‌شود آقای گل لیگ برتر علاوه بر وکیل، یک مدیر برنامه دارد که پیشنهادهای خارجی‌اش را بررسی می‌کند و در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد.

عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی درباره این مطلب گفت: طارمی از تیم‌های ترکیه پیشنهاد دارد اما کسی برای مذاکره به این کشور سفر نکرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر طارمی پیشنهادی از تیم‌های خارجی داشته باشد در آن صورت با من مذاکره می‌کند و شخص دیگری این کار را انجام نمی‌دهد.

ابراهیمی بیان کرد: موقعی که طارمی گل دوم را وارد دروازه استقلال در دربی 82 کرد، نماینده تیم ترکیه‌ای با من تماس گرفت و بیان کرد همین امشب با هم مذاکره کنیم، که گفتم مذاکره قوانین خاص خود را دارد و قصد خرید و فروش ماشین را نداریم، مذاکره در مورد وضعیت یک شخص است و ماشین رد و بدل نمی‌کنیم.

وکیل طارمی تصریح کرد: من به نماینده تیم ترکیه‌ای گفتم بعد از پایان بازی های لیگ برتر پیشنهاد را بررسی می‌کنیم و به اطلاع می‌رسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال طارمی تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و بعد از آن پیشنهاد‌های رسیده را بررسی می کنیم.

لازم به ذکر است مسئولان پرسپولیس تاکنون نتوانستند با مهدی طارمی برای تهدید قراردادش به توافق نهایی برسند و وضعیت این بازیکن برای فصل بعد مشخص نشده است.

همچنین مهدی طارمی یک پیشنهاد از تیم‌های ترکیه‌ای دارد و شاید فصل بعد از راهی لیگ ترکیه شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار