بندرعباس؛

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران حوزه های علمیه

نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان حوزه های علمیه استان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مسئول بسیج طلاب هرمزگان و دبیر این همایش گفت: این همایش با موضوع ترویج روحیه انقلابی در حوزه های علمیه و با هدف تبیین مطالب رهبری برای طلاب و تبادل نظر، برنامه ریزی و یافتن راهکارهایی برای تقویت روحیه انقلابی در میان طلاب و حوزویان و نشر این روحیه در جامعه برگزار شد.

حجت الاسلام برزگر افزود: ۱۱ نفر از بانوان طلاب و ۱۶ نفر آقایان طلاب در این نشست نظرات و پیشنهادات خود برای ترویج و رشد و بلوغ فکری انقلابی بیان کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تداوم روحیه انقلابی در حوزه گفت: با ایجاد قرارگاه مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه و با عنایت به فرمایشات ایشان می توان از خطر انقلابی زدایی در حوزه مقابله کرد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به تمرکز دشمنان کشور بر حوزه های علمیه و انحراف انقلاب اسلامی از طریق حوزه های علمیه؛ رشد و بلوغ تفکر انقلابی در حوزه های علمیه، ورود و حضور فعال طلاب در مسائل سیاسی و اجتماعی را از مهمترین راهکارهای حفظ روحیه انقلابی در میان طلاب برشمرد.

۲۷ نفر از مدیران حوزه علمیه استان هرمزگان در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.