ساری،

آمادگی كامل مازندران برای برگزاری باشكوه مرحله دوم انتخابات

استاندار مازندران در جمع فرمانداران و بخشداران مجری مرحله دوم انتخابات در فرمانداری قائمشهر از آمادگی كامل مازندران برای برگزاری باشكوه مرحله دوم انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربيع فلاح جلودار با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در شهر های بابل ، قائمشهر ، جويبار ، سوادكوه ، سيمرغ و سوادكوه شمالی گفت : مرحله اول انتخابات بسيار خوب ، قانونمند و باشكوه برگزار شد و انتظار داريم در مرحله دوم نيز مجريان انتخابات در كمال بي طرفی برای برگزاری يك انتخابات سالم و شفاف تلاش نمايند .

وی افزود : مشاركت مردم از محورهای مهم توسعه است و الحمدلله مسئولان برگزاری انتخابات در مرحله اول به تكليف خود به طور كامل عمل كردند و انتظار داريم در مرحله دوم نيز با دقت و حساسيت بيشتری زمينه برگزاری انتخابات باشكوه را فراهم كنند .

ربيع فلاح با بیان اینکه زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات با فصل كار و تلاش و كشاورزي همزمان شده است گفت: انتظار می رود اطلاع رسانيی بيشتري از سوی مسئولان برگزاری انتخابات ، صدا و سيما و رسانه های مجازي صورت گيرد تا زمينه مشاركت بيشتر مردم در عرصه تعيين سرنوشت فراهم شود .

در اين نشست عليرضا يونسی معاون سياسي امنيتي استانداری مازندران و رئيس ستاد انتخابات استان نيز گفت : در اين دوره از انتخابات 509 شعبه اخذ رای براي حوزه انتخابيه بابل و 356 شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابيه قائمشهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود : در حوزه انتخابيه بابل 358 هزار و 295 نفر و در حوزه انتخابيه قائشمهر 334 هزار و 973 نفر واجد شرايط رای دادن هستند.

در مرحله اول دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه در هفتم اسفند 94 برگزار شد در حوزه انتخابيه بابل مشاركت 72 درصد و در حوزه انتخابيه قائمشهر مشاركت 83 درصد بوده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.