اهواز،

مهار حریق در یک تالار عروسی در اهواز

مديرعامل سازمان آتش‎نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز از بروز حريق در پي استفاده نا ايمن از دستگاه سنگ فرز در محوطه يک تالار عروسي خبر داد.

مهار حریق در یک تالار عروسی در اهوازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  امير نجفي اظهار کرد:  شب گذشته مسئول تالاري واقع در منطقه راه‌ بند لوله‌سازي اهواز در تماس با سامانه 125 اين سازمان، خبر از حريق در محوطه اين تالار داد.

وي افزود: آتش‎نشانان در قالب يک تيم عملياتي متشکل از 3 خودرو اطفا حريق در محل حادثه حاضر شدند و بعد از عملياتي 45 دقيقه‎اي، موفق به مهار آتش و جلوگيري از سرايت آن به ساختمان تالار شدند .

مديرعامل سازمان آتش‎نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز علت اصلي وقوع  اين حادثه را پرتاب براده‎هاي مشتعل آهن در جريان استفاده غيرايمن از دستگاه سنگ‌  فرز عنوان کرد و گفت: حرارت ناشي از براده‎ها با اصابت به 8 کپسول گاز موجود در محوطه تالار موجب اين آتش‌سوزي و سوختن کاغذ و کارتن و سرايت به سيلندرها ي گاز شده است.

وي بيان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع مسئول تالار در تماس با آتش‎نشانان و حضور سريع ماموران در محل حادثه از گسترش و سرايت آتش جلوگيري و هيچ فردي صدمه نديد.

مديرعامل سازمان آتش‎نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز در پايان توصيه کرد: هنگام استفاده از وسايل کارگاهي و صنعتي، رعايت نکات ايمني در جلوگيري از حوادث نکته مهمي تلقي مي‎شود. اين کار معمولا بايد با حضور ناظر مربوطه انجام شود تا شاهد حوادثي از اين دست نباشيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.