بصیرت : استیماچ اجباری استعفا نداد

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان استعفای اجباری ایگور استیماچ از این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مجید بصیرت پس از پیروزی سپاهان مقابل نفت تهران بیان کرد: از تیم نفت تشکر می کنم که قبل از بازی آن حرکت زیبا را برای یادبود مهرداد اولادی انجام داد  وبرای خانواده آن مرحوم آرزوی سلامتی و صبر دارم. سپاهان امسال بدشانسی زیادی آورد و در برنامه 90 دیدید که در برخی بازی های قبلی  از داوری ضربه دیدیم. 

وی افزود: از هواداران ممنونم که ما را شرمنده کردند. دست تک تکشان را می بوسم و امیدوارم  آرامش از دست رفته هواداران و مردم اصفهان بابت نتایج ضعیف با پیروزی مقابل نفت تا حدودی به آنها بازگردد.

بصیرت درباره اینکه او سرمربی تیم است یا زاغی نژاد، بیان داشت: فرقی نمی کند که چه کسی سرمربی سپاهان باشد. پست برای من فرقی نمی کند. من حتی اگر تدارکات باشم با همین شور وحال کار می کنم سپاهانی هستم و به این موضوع افتخار می کنم.

وی با تقدیم این برد به مربیان قبلی سپاهان اظهار  کرد: این برد را به  استیماچ و نویدکیا و فرکی تقدیم می کنم. اینکه استیماچ با اجبار استعفا داده را تکذیب می کنم. خوشحالم که با این برد آرامش به تیم و هواداران برگشت.

بصیرت در پایان خاطر نشان کرد: من، محمود کریمی، محرم نویدکیا، بنگر، و همه کسانی که بالای 10 سال در این تیم بازی کردند زحمت کشیدند لایق احترام هستیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار