مجیدی: حمایت بازیکنان و کادرفنی انگیزه بازگشت من بود/ اهدای جام در روز آخر لیگ قشنگ است

سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال ضمن واکنش به ادعای بازیکنان پرسپولیس گفت:حمایت مسئولان باشگاه و اعضای تیم، نیروی ویژه ای به من برای بازگشت به استقلال داد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرزاد مجیدی در نشست تمرین امروز استقلال گفت: در ابتدا درگذشت دوست خوبمان مهرداد اولادی را تسلیت می گویم و عذرخواهی می کنم که نتوانستیم در مراسم وی شرکت کنیم. امیدوارم  در اولین فرصت سر مزارش حاضر باشیم. همچنین از هواداران استقلال به دلیل شکست در دربی عذرخواهی می کنم. به هر حال لذت فوتبال به برد و باخت است.تلاش می کنیم تا روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. بابت دیروز و  مصاحبه نکردن  بازیکنان در میکسدزون هم  از همه خبرنگاران عذرخواهی می کنیم.

وی درباره کتک خوردن خود پس از دربی از سوی یکی از هواداران استقلال اظهار کرد: مسئله ای  که برای من اهمیت دارد حمایت باشگاه و کادر فنی است.  این اتفاق گذشته است  و نباید درباره گذشته  صحبت کرد. به یقین آن ماجرا از سوی باشگاه پیگیری می شود. مدیریت باشگاه از من حمایت کرد و این برایم نقطه قوتی است. تا روزی که باشم با تمام وجودم کار می کنم. 

سرپرست موقت استقلال ادامه داد: مسائل گذشته را باز نکنید. وقتی بحث دربی پیش می آید آنقدر خاطرات خوب از دربی دارم که آن اتفاق خیلی کوچک به چشم نمیاید و از آن هوادار نیز دلخور نیستم.

مجیدی درباره اینکه چرا حامی مالی برخلاف بازیکنان استقلال  به پرسپولیسی ها اجازه مصاحبه در میکسدزون را داده، بیان کرد: سرپرست تیم آقای پورحیدری است و من شاگردی ایشان را می کنم. بحث اجازه ندادن حامی مالی موضوع مدیریتی بود و در حیطه وظایف من نیست. 

وی درباره گفت وگوی تلفنی فرهاد مجیدی با پورحیدری اظهار داشت: فرهاد همیشه جویای حال پورحیدری و وضعیت تیم است. امروز تلفنی صحبت می کردیم که من گفتم کنار منصور خان هستم و خواست تلفنی صحبت کند. فرهاد چه ایران باشد و چه خارج پیگیر مسائل استقلال است.

وی درباره حمایت کم تعداد هواداران استقلال در بازی با فولاد گفت: هوادارانی که دیروز باید تشویق می کردند، کارشان را انجام دادند. ما مدعی دو جام هستیم در حالی که  بعضی تیم ها مدعی یک  جام هستند. الان زمانی نیست که درباره خیلی از مسایل صحبت کنیم. آخر فصل صحبت خواهیم کرد. 

مجیدی درباره وضعیت پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال اظهار کرد : امسال تنها سالی است که باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کرده و  مشکلی بابت دریافتی ها نداریم. 

وی درباره استعفایش از سرپرستی آبی پوشان گفت: در اندازه ای نیستم که تهدید کنم. احساس کردم در این برهه زمانی نبودنم به نفع تیم است. دست مسئولان باشگاه را باز  گذاشتم تا تصمیم بگیرند اما پس از حمایت کادرفنی و مدیریت نیرویم بیشتر شد و برگشتم. 

سرپرست موقت استقلال درخصوص  فحاشی به بهرام افشارزاده در پایان بازی مقابل فولاد گفت: فکر می کنم تعداد انگشت شماری به افشارزاده فحاشی کردند و هواداران در مجموع تیم ما را تشویق کردند. برخی اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است. 

وی درباره اظهارات مهدی پاشازاده در برنامه شب های فوتبالی مبنی بر تمایل به سرمربی گری در استقلال، بیان کرد: نمی دانم ایشان گفته این موضوع را گفته است اما اگر گفته برایش آرزوی موفقیت می کنم.

سرپرست موقت استقلال خاطرنشان کرد:بحثی که برای  افشازاده به وجود آمد مرا اذیت کرد. به نظرم در حق وی  بی انصافی شد. مدیرعامل استقلال در هفته های اخیر خیلی تحت فشار بوده است. وی در دو ماه گذشته 2میلیارد و 600 میلیون برایرپرداخت مطالبات بازیکنان خارجی پول آورد که اگر این پول به تیم فعلی تزریق می شد تاثیرش را نشان می داد. ایشان مظلومانه مورد حمله قرار گرفت. خوشحالم در مجموعه ای کار می کنم که مدیرش افشارزاده است. 

وی دباره ادعای پرسپولیسی ها که گفتند پنجشنبه جام را به آزادی ببرند خاطرنشان کرد: سه، چهار تا تیم مدعی هستند. هفته آخر جام را بیاورند قشنگ تر خواهد بود. 

مجیدی درباره عمران زاده گفت: عمران زاده در اختیار باشگاه هست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار