بازگشایی معابر خیابان بلادیان دوگنبدان برای ترغیب مشارکت مردم در طرح بافت فرسوده

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد بازگشایی معابر بافت فرسوده از جمله خیابان بلادیان را راهکاری تأثیرگذار برای ایجاد انگیزه و ترغیب مردم دوگنبدان در راستای استقبال از طرح بافت فرسوده شهری عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسین فدایی ظهر امروز در جلسه بافت فرسوده شهری دوگنبدان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مصوبه دولت در راستای بهسازی و استانداردسازی بافت فرسوده شهری دوگنبدان با ایجاد و ساخت منازل مسکونی جدید را فرصتی بسیار مناسب برای مردم این شهر فراهم کرده است.

وی افزود: در این راستا اعتبارات قابل قبولی برای استفاده ساکنان بافت فرسوده شهری دوگنبدان برای ساخت و بهسازی منازل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به مصوب شدن این طرح و برگزاری جلسات متعدد انتظار می‌رفت؛ روند پیشرفت کار شتاب بیشتری داشته باشد که در حال حاضر اینگونه نیست.

فدایی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی اجرای این طرح آغاز آن بود که اجرایی شد اما در حال حاضر موانعی در اجرایی این طرح بزرگ وجود دارد که باید پیگیری شود.

وی ایجاد انگیزش و ترغیب مردم بافت فرسوده شهری دوگنبدان را عاملی مهم در راستای شتاب این طرح دانست و افزود: یکی از نکات اصلی در روند کند اجرای طرح بافت فرسوده شهری دوگنبدان وجود برخی معابر در برخی نقاط است.

فدایی بازگشایی معابر اصلی بافت فرسوده از جمله خیابان بلادیان را گامی مهم در راستای ترغیب و انگیزش مردم دانست و گفت: با بازگشایی این معبر امکان دسترسی به بسیاری از نقاط بافت فرسوده شهری همچنین افزایش ارزش افزوده وجود دارد که این امر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود لزوم هماهنگی و تعامل بانک‌های مروبطه به این طرح را گامی دیگر در راستای شتاب بیشتر اجرای طرح بافت فرسوده شهری دوگنبدان دانست.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.