کرمانشاه؛

کرمانشاه باید در طرح های کلان دولتی ویژه تر دیده شود

کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی گفت: برای جبران عقب ماندگی‌های استان، کرمانشاه باید در طرح‌های کلان دولتی ویژه‌تر دیده شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد عمادی رستگار مهم‌ترین مشکل امروز استان را بیکاری عنوان کرد و افزود: مشکلات بسیاری در استان در همه زمینه‌ها وجود دارد، اما آنچه که بیش از همه به بحران تبدیل شده وضعیت بیکاری استان است.

وی با اشاره به تعداد بالای بیکاران استان، گفت: استان کرمانشاه جوانان تحصیل کرده بسیاری دارد که متاسفانه بیشتر آنها بیکار بوده و بسیاری از آنهایی هم که شاغل هستند در کاری غیرمرتبط با رشته تحصیلی و یا کارهایی که در شان آنها نیست، فعالیت دارند.

عمادی رستگار افزود: متاسفانه بیکاری به نوبه خود تنها یک مشکل نیست و مشکلات و معضلاتی از جمله جرائم مختلف، طلاق و اعتیاد هم از قِبَل آن به وجود می‌آید و این امر مشکلات استان را چند برابر کرده است.

وی رفع بیکاری را اولویت و ضرورت اصلی استان عنوان کرد وافزود: چنانچه بیکاری رفع شود از بسیاری هزینه‌های استان در سایر بخش‌ها نیز کاسته خواهد شد.

عمادی رستگار به رتبه اول استان در کشور در بحث بیکاری اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل اصلی بیکاری استان و رسیدن استان به رتبه اول کشوری در این زمینه، عدم توسعه یافتگی استان است.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، دولتی ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.