در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قوانین مربوط به برخورد با متخلفان برچسب های تبلیغاتی بازنگری شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: قوانین حاکم بر برخورد با متخلفان نصب برچسب های تبلیغاتی نیازمند یک بازنگری جدی است.

مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بحث نصب برچسب های تبلیغاتی بر روی دیوارها و درب کوچه های منازل شهروندان که حاوی پیام ها و اطلاع رسانی برای استفاده از محصولات یک شرکت و یا اداره است، اظهار داشت: شهرداری تهران نسبت به پاکسازی و برخورد قانونی با متخلفان این امر اقدام می کند.

وی با بیان این‌که قوانین حاکم در خصوص برخورد با متخلفان نصب برچسب های تبلیغاتی مربوط به قوانین شهرداری ها در دهه های گذشته بوده و قبل از انقلاب تدوین و تصویب شده است، گفت: برخوردهایی که با این متخلفان صورت می گیرد مطابق با دهه های گذشته تنظیم و تدوین شده و به همین دلیل محکم و قوی نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این‌که باید نسبت به برخورد با متخلفان توجه و پیشگیری بیشتری انجام شود، تصریح کرد: شهرداری تهران با افراد خاطی و کسانی که مبادرت به چسباندن بر چسب ها بر روی دیوارها می کنند، تشکیل پرونده داده و از آن‌ها به مراجع قضایی شکایت می کند.

عبدالهی ادامه داد: مراجع قضایی نیز افراد متخلف را جریمه می کند اما این جرایم به دلیل این‌که مربوط به سال های گذشته بوده جرایم سنگینی نیست.

وی با بیان این‌که شهرداری تهران پرونده های متعددی را تشکیل و به دستگاه های قضایی معرفی کرده است، یادآور شد: شهرداری نسبت به پاکسازی، جمع آوری، شکایت و قطع تلفن این افراد اقدام می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این‌که اخیرا شورای اسلامی شهر تهران در خصوص موضوع بر چسب های تبلیغاتی مطالبی را عنوان و تذکراتی نیز داده است، گفت: شهرداری تهران به این تذکرات توجه ویژه دارد و رسیدگی به آن را در دستور کار خود به صورت ویژه تر قرار خواهد داد.

عبدالهی با بیان این‌که در خصوص نصب این برچسب ها پیگیری های لازم را انجام خواهد داد، تصریح کرد: قوانین مربوط به این امر که در گذشته وضع شده نیازمند یک بازنگری جدی است تا شهرداری بتواند با متخلفان برخوردهای شدید تری داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.