علی مسعودی با اجرای استنداپ کمدی به شبکه دو می آید

با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امیرالمونین (ع) شبکه دو سیما با برپایی جشنی بزرگ تحت عنوان «زیر سایه شما» میزبان پدران ایرانی می شود.

مجتبی کشاورز تهیه کننده ویژه برنامه «زیر سایه شما» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از جزئیات این ویژه برنامه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) گفت: این ویژه برنامه تلویزیونی از شب میلاد حضرت امیر(ع) در قالب چهار بخش زمانی به میزبانی هنرمندان، خانواده‌های شهدای مدافع حرم، عیادت از جانبازان اعصاب و روان و اجرای استنداپ کمدی علی مسعودی (مشهدی) به روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: «زیر سایه شما» قرار است با برپایی جشنی بزرگ به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)  میزبان خانواده سعید امیر سلیمانی، نیما نکیسا و پدرش، حجت اشرف زاده ، خانواده های شهدای مدافع حرم تحت عنوان «پدران جاویدان سرزمین من» و خانواده سید مجید بنی فاطمه و خانواده اش باشد.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «نوبهار» در خصوص دیگر بخش های ویژه برنامه «زیر سایه شما» بیان کرد: این برنامه با بازخوانی مجموعه اشعار حسین متولیان و مهدی مظاهری و گفتگو کارشناسی با حجت الاسلام محمد برمایی به روی آنتن رفته و به مناسبت روز پدر مستند کوتاهی از محمد علی کشاورز نیز پخش می شود.
 
کشاورز افزود: «زیر سایه شما» عنوان برنامه ای است که در چهار بخش زمانی 21 تا 21:30 امشب (چهارشنبه) در بخش اول، 23:20 تا 45 دقیقه بامداد (قسمت دوم) و بخش سوم از 11 تا 12:30 صبح پنجشنبه وبخش پایانی از 23 تا بامداد روز جمعه ادامه پیدا می کند.

 وی با اشاره به حال و هوای مردم در روز اعیاد رجب به خصوص ولادت حضرت علی علیه السلام اظهار داشت: ناگفته نماند که «زیر سایه شما» با توجه به بازه طولانی که در پخش دارد و فرارسیدن اعیاد رجب، حال و هوای مردم را در خرید هدایای روز پدر و تبریک مردم دیگر کشور ها را به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) به تصویر می کشد.

گفتنی است؛ ویژه برنامه «زیر سایه شما» در چهار بخش زمانی به صورت زنده از 21 امشب تا بامداد روز جمعه با تهیه کنندگی مجتبی کشاورز و با اجرای مژده لواسانی به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار