معرفی پدران رادیو، سینما و تلویزیون در جشن شبکه جوان

با فرارسیدن روز پدر و ولادت حضرت علی ابن ابی طالب (ع)، شبکه رادیویی جوان با ویژه برنامه های خود به استقبال اعیاد ماه رجب و شعبان می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه رادیویی جوان با سه ویژه برنامه «پدرانه»، «امروز جشن» و «عید من» از امشب (چهارشنبه) میلاد حضرت امیرالمونین (ع) را جشن می‌گیرد.

«عید من»

این برنامه رادیویی به تهیه‌کنندگی فریبرز گلبن است که هر جمعه تحت عنوان «جمعه من» پایان هر هفته در ساعت 9:30 تا 11:30 به روی آنتن می‌رود.

همچنین با فرا رسیدن اعیاد مختلف در طول سال این برنامه با نام «عید من» به گویندگی فرزاد حسنی، محمودرضا قدیریان‌، مریم جلینی‌، حمید منوچهری‌ و افشین حسین‌خانی در قسمت‌های مختلف نمایشی، گزارش و پخش موسیقی‌های مناسب با موضوع برنامه از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.


«پدرانه»

در ادامه این گزارش به سراغ عطیه عسگری تهیه‌کننده برنامه رادیویی «پدرانه» رفتیم تا از جزئیات تولید این برنامه آگاه شویم.

تهیه برنامه رادیویی «پدرانه» در گفتگو با خبرنگار ما گفت: «پدرانه» عنوان برنامه‌ای است که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) در شب میلاد به روی انتن می‌رود.

وی ادامه داد: این برنامه با محوریت پند و اندرز پدرانه به بررسی و تحلیل نامه 31 نهج‌البلاغه و وصیت امام علی (ع) به پسرش امام حسن مجتبی می‌پردازد.

عسگری درخصوص بخش‌های مختلف ویژه برنامه «پدرانه» بیان کرد: درواقع یک برنامه ترکیبی است که در قالب بخش‌های نمایشی، کارشناسی، روایت و آیتم گزارش از سطح شهر به پخش می‌رسد.

وی در پایان به عوامل ویژه برنامه «پدرانه» اشاره کرد و گفت: حامد مشکینی راوی، محمدرضا قلمبر، محسن دین محمد بازیگران، زهره عبدالرحیم گزارشگر و دکتر اصغری به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارند.

گفتنی است؛ برنامه «پدرانه» با محوریت نصیحت پدر به پسر و رویکرد و بازخوانی نامه 31 نهج‌البلاغه چهارشنبه از ساعت 21 تا 21:30 به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.


«بابا روز»

ویژه برنامه «امروز جشن» که پیش از این به تهیه‌کنندگی شایان بهلولی به روی آنتن می‌رفت، این بار هم با همان گروه طناز و جوان و با تغییر عنوان به نام «بابا روز» ولادت حضرت علی (ع) را با موضوع قهرمان به پخش می‌رسانند و همچنین با توجه به نامگذاری آن به روز پدر ده چهره به یادماندنی در سینما، رادیو و تلویزیون را معرفی می کند.

ماحصل این برنامه با همکاری گروه نویسندگان امیر عضد، حمید پارسا و شایان بهلولی است که اجرای آن را سعید خرسندی برعهده دارد و خاطره اسدی کتاب «بابا باتری دار می شود» را برای شنوندگان رادیو جوان روایت می‌کند و دانیال دانشور و علی پیرهادی با بازخوانی متن نمایشی به اجرا و بازیگری می‌پردازند.

«بابا روز» یک ویژه برنامه ترکیبی است که در بخش های مختلف گزارش، نمایشی و پخش موسیقی‌های سنتی و جدید از ساعت 17 تا 18 پنجشنبه، روز میلاد حضرت امیر(ع) به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.