سیستان وبلوچستان؛

طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان سفیران معنوی سلامت

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان سیستان وبلوچستان گفت: بیش از 35 هزار از طلاب اهل تشیع وتسنن استان بعنوان سفیران معنوی سلامت در پیشیرد برنامه های سلامت علی الخصوص مباحث آموزش وپیشگیری از بیماریها با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشارکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛حجت الاسلام والمسلمین انصاری در نشست مشترک با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در زمینه مشارکت در برنامه های سلامت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام آمادگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 35 هزار نفر از طلاب در سراسر استان حضور دارند که می توانند علاوه بر انجام برنامه های معنوی با استفاده از ارتباط گسترده با مردم به ترویج فرهنگ سلامت  بپردازند.

دکتر طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تقدیر وتشکر از روحانیت معزز تصریح کرد:  حوزه علمیه در ارتقای سطح تفکر جامعه می‌تواند مؤثر باشد و برگزاری کارگاههای آموزشی و ارتباط روحانیون با حوزه سلامت به ارتقای سلامت مردم منجر خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه خاطرنشان کرد: نقش سلامت تا آن جا دارای اهمیت است که می توان اذعان کرد سلامت جسمی و روحی انسان را در رسیدن به تقوا و معنویت نیز یاری می کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار