تنها 2 دستگاه به برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی یاسوج کمک کردند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: تنها دو دستگاه به برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی مرحله استانی دانش‌آموزان در یاسوج کمک کردند.

سید علی‌اکبر هاشمی افزود : مسابقات بزرگ قرآنی مرحله استانی دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در رده پسران هم اکنون در شهر یاسوج در حال برگزاری است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان این که مسابقات قرآنی دانش‌‌آموزی بزرگ‌ترین رویداد قرآنی استان در سال 95 است، تصریح کرد: بیش از 2 هزار دانش‌آموز دختر و پسر هم استانی در این مسابقات حضور دارند.

وی گفت: این مسابقات از روز 24 فروردین امسال در دو گروه پسران و دختران برگزار شد که برگزیدگان مسابقات استانی راهی مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز خواهند شد.

هاشمی تصریح کرد: مسئولان و مدیران آموزش و پرورش استان و شهرستان بویراحمد و همچنین همکاران ما در سایر مناطق استان همکاری خوبی در برگزاری این مسابقات داشتند.

این مسئول در پاسخ به سؤال مبنی بر این که چه تعداد از دستگاه‌ها شما را در امر برگزاری این مسابقات یاری کردند، افزود: به غیر از دو دستگاه بقیه کمکی در برگزاری مسابقات قرآنی به ما نکردند.

هاشمی افزود: در این دوره تنها میراث فرهنگی و همچنین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای به ما کمک کردند.

این سخنان هاشمی در خصوص کمک به برگزاری مسابقات قرآنی در استان در حالی است که در نشست‌ها و جلسات مختلف مسئولان استانی به خصوص استاندار برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات از سایر دستگاه‌ها خواستند تا آموزش و پرورش را کمک کنند.

همچنین در نشست شورای آموزش و پرورش پیش از برگزاری این مسابقات مقرر شد تا دستگاه‌های مختلف در امر برگزاری مسابقات امکانات خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

آن گونه که معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید شهرداری یاسوج هم در اقدامی سئوال‌برانگیز تعداد 300 تابلوی تبلیغاتی این مسابقات را از سطح شهر جمع‌آوری کرده است.

با این تفاسیر در خواهیم یافت که برای برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی استان دستگاه‌ها نه تنها کمکی نکرده‌اند بلکه برخی نیز در راه برگزاری هر چه بهتر آن سنگ‌اندازی نیز کرده‌اند.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: مسابقات ، قرآن ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.