زنجان؛

مهمترین برنامه ی بسیج اطلاع رسانی به آحاد جامعه است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشورگفت :مهمترین برنامه ی بسیج اطلاع رسانی و آگاهی دادن به جاکعه است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛رمضانیان در نشست روشنگری(اقتصاد مقاومتی)در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبر نگاران جوان با اشاره به برنامه های بسیج افزود : یکی از برنامه های بسیج که بر آن مصمم است اطلاع رسانی به جامعه درجهت آگاهی پیدا کردن از شرایط منطقه،کشور و جهان است که مردم بتوانند با بصیرت و شناخت مسیر خود را انتخاب کنندو در مسیر قرار گرفته شده استوار و ثابت قدم باشند.

وی در ادامه شرایط امروز کشور را یک شرایط مهم عنوان کرد و گفت :امروزه دشمنان در برنامه های خود سعی بر آن دارند که مردم در انتخاب خود و گزینش مسیر دچار اشتباه شوند.

رمضانیان با اشاره به کاستی های درون کشوربیان کرد :باتوجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نامگذاری شده است باید دولتمردان با عمل خود این کاستی هارا برطرف کنند .

وی اظهار کرد:همچنین در سال جاری برنامه های بسج برای بصیرت و روشنفکری آحاد جامعه با توجه به شعار سال مجدانه تر خواهد بود .

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تأکید کرد :مسئله ای که امسال مورد انتظار مقام معظم رهبری و آحاد جامعه است اقدامات عملی است و امروزه جامعه ی اسلامی نیازمند الگوی اقتصادی اسلامی است .

وی بااشاره به اینکه اقتصاد اسلامی متفاوت از اقتصاد سرمایه داری است عنوان کرد : تفاوتی که بین این دو افتصاد باید به الگو تبدیل شود و سرعت اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد که این امر مستلزم این است که هرنهاد و ارگانی در جایگاه خود کارهای اجرایی و عملی خود را انجام دهد.

رمضانیان اظهار کرد : اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه بتوان درمقابل تکانه هاو شوک های وارد شده به اقتصاد ایستادگی کرد وفشار را به مردمانتقال نداد .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.