ساندی مورنینگ هرالد گزارش داد:

احتمال پیروزی کلینتون و ترامپ در انتخابات مقدماتی نیویورک

ساندی مورنینگ هرالد نوشت: کلینتون و ترامپ برای پیروزی در انتخابات مقدماتی نیویورک، نسبت به رقبایشان شانس بالاتری دارند.

ساندی مورنینگ هرالد: احتمال پیروزی کلینتون و ترامپ در انتخابات مقدماتی نیویورکبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساندی مورنینگ هرالد با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و «دونالد ترامپ،» نامزد حزب جمهوری‌خواه در این انتخابات، برای پیروزی در رقابت‌های مقدماتی امروز (سه‌شنبه)، ایالت «نیویورک» از شانس بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردارند. 

در ادامه گزارش آمده است: همزمان با حضور رأی‌دهندگان در پای صندوق‌های رأی، ترامپ در بیش از 6 محل اخذ رأی با تفاوت بیش از 50 درصدی آرا از رقبای خود پیشی گرفته است. از سوی دیگر، کلینتون نیز در مجموع با اختلاف 12 درصدی آرا از «برنی سندرز،» رقیب هم‌حزبش، پیش افتاده است. 

کلینتون توانسته با تبلیغات گسترده و حمایت بسیاری از رسانه های محلی برتری قابل توجهی نسبت به سندرز در نیویورک به دست آورد و پیروزی او در این ایالت تقریباً حتمی است. در صورتی‌ که کلینتون موفق شود در نیویورک با فاصله پیروز انتخابات مقدماتی شود، سندرز برای به دست آوردن کاندیداتوری خود با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد. در همین حال کلینتون با اطمینان از پیروزی در انتخابات مقدماتی تصمیم گرفته بخشی از تبلیغات خود را بر ضد ترامپ قرار دهد.  

در رقابت میان جمهوری خواهان، ترامپ با اختلاف بسیاری پیشرو نظرسنجی‌ها است. این تاجر میلیونر نیز در روند تبلیغاتی خود با اطمینان از طرفدران خود، بخشی از تبلیغاتش را به سمت کلینتون قرار داده و در زمینه های بسیاری او را مورد انتقاد قرار داده است. در حال حاضر ترامپ با داشتن رأی 744 نماینده، نامزد پیشروی جمهوری خواهان است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار