کلینتون یا ترامپ کدامیک پیروز انتخابات درون حزبی نیویورک می‌شوند؟

هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ امیدوار هستند پیروزی در نیویورک، کاندیداتوری آن‌ها را در انتخابات ریاست‌جمهوری تضمین کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی نیوز؛ هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ امیدوار هستند پیروزی در ایالت نیویورک، نامزدی آن ها را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تضمین کند.

در حالیکه کمتر از یک روز تا زمان برگزاری انتخابات درون حزبی نیویورک باقی مانده است، این دو نفر بیش از هر کاندید دیگری در نظر سنجی های نیویورک پیشرو هستند.

کلینتون توانسته با تبلیغات گسترده و حمایت بسیاری از رسانه های محلی برتری قابل توجهی نسبت به سندرز در نیویورک به دست آورد و پیروزی او در این ایالت احتمالا حتمی است. کلینتون در روزهای گذشته با تاکید بر ضعف سندرز در زمینه مواجه با شرکت های تولید کننده اسلحه و همچنین نظام بانک های بسیار بزرگ آمریکا، توانست از او در بیشتر نظرسنجی ها پیشی بگیرد.

در صورتیکه کلینتون موفق شود در نیویورک با فاصله پیروز انتخابات مقدماتی شود، سندرز برای به دست آوردن کاندیداتوری خود با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد. در همین حال کلینتون با اطمینان از پیروزی در انتخابات مقدماتی تصمیم گرفته بخشی از تبلیغات خود را بر ضد ترامپ قرار دهد.

در رقابت میان جمهوری خواهان، ترامپ با اختلاف بسیاری پیشرو نظرسنجی ها است. این تاجر میلیونر نیز در روند تبلیغاتی خود با اطمینان از طرفدران خود، بخشی از تبلیغاتش را به سمت کلینتون قرار داده و در زمینه های بسیاری او را مورد انتقاد قرار داده است.

در حال حاضر ترامپ با در دست داشتن رای 744 نماینده پیشرو کاندیدای جمهوری خواهان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار