وقت شورا نباید به مسائل اجرایی که به ما مربوط نمی‌شود گذرانده شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقت شورا نباید به مسائل اجرایی که به ما مربوط نمی‌شود گذرانده شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرتهران در دویست پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر در رابطه با برنامه‌های دستورجلسه‌های جلسات شورای شهر اظهار داشت: اغلب وقت شورا به تذکرات اعضا و رئیس شورا گذرانده می‌شود درحالی که وقتی به دستورجلسات نگاه می‌کنیم بیشتر آن‌ها به مسائل اجرایی و کارهای ما مربوط نمی‌شوند.

وی افزود:بنده پیشنهاد می‌کنم که در این جلسات بحث حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری را در دستور کار خود قرار دهیم و شان شورا را باید حفظ کنیم و نباید وقت شورا را با مسائل اجرایی که به ما مربوط نمی‌شود، بگذارنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرتهران با تاکید بر این‌که باید حسابرسی‌های سال 92 را به صحن شورا بیاوریم ،گفت: پیوست‌هایی از سال 93 شهرداری‌ها به شورا آمده که باید به آن‌ها رسیدگی کنیم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان علیرضا دبیر مبنی بر دستورجلسات بیان کرد: وقتی طرح و لایحه می‌آید باید آن را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی گفت: اعمال گذاری‌هایی که در دستورجلسه شورا قرار گرفته امضا دارد و بدون شک باید به آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام / 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.