شایعه یا واقعیت

سرمربی استقلال به سپاهان می رود

عبدالله ویسی ، سرمربی استقلال خوزستان مورد توجه باشگاه سپاهان برای سرمربیگری این تیم در فصل آینده لیگ برتر قرار گرفته است.

سرمربی استقلال به سپاهان می رودبه گزارش خبرنگارحوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی ، سرمربی 45 ساله اهوازی استقلال خوزستان که با این تیم نتایج فوق العاده ای را در لیگ پانزدهم کسب کرد و در حال حاضر تیمش با کسب 47 امتیاز در رده دوم قرار دارد ، به نظر می سد فصل آینده سرمربی زردپوشان اصفهانی می شود.

پیش از اتمام لیگ ، همیشه شایعات مربوط به نقل و انتقالات آغاز می شود اما  جنس این شایعه با دیگر شایعات کمی متفاوت است. ویسی با نتایج خوبی که در استقلال خوزستان گرفته، نیازی به شایعات و بالابردن قیمت خود ندارد و به هیچ وجه هم بعید نیست که سپاهانی ها به دنبال جذب او نباشند.

اما از سویی دیگر سپاهانی ها که امسال نتوانسته اند نتایج خوبی را با استیماچ کروات بگیرند، به احتمال فراوان فصل آینده با این مربی قطع همکاری خواهند کرد و حتی شایعات به جایی رسیده که برکناری استیماچ پیش از پایان فصل هم امکان پذیر است. البته در کنار پپ وطنی ، حسین فرکی نیز ار دیگر گزینه سپاهان برای مربیگری در فصل بعد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار