تساوی پرگل رم برابر آتلانتا؛

توتی، ناجی رم شد

تیم های آتلانتا و رم در هفته 33 سری آ ایتالیا به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های آتالانتا و رم در هفته 33 سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسید.
 
بازی با حملات تیم مهمان یعنی رم آغاز شد و در دقیقه 23 پروتی به لوکاس دینیه داد و او با یک شوت پای راست از سمت چپ محوطه توپ را به گوشه پایین سمت راست دروازه هدایت می کند.
 
آتلانتا هنوز در شوک گل اول بود که صلاح با یک حرکت سریع پاسی را برای راجا ناینگولان فراهم کرد و هافبک تیم رم با یک ضربه از مرکز محوطه جریمه توپ را به سمت راست دروازه فرستاد و بازی را دو بر صفر کرد.
 
سپس آتلانتا جلو کشید و دقیقه 33 دی آلساندرو با یک شوت از درون محوطه جریمه توپ به سمت راست دروازه شزنی زد و دروازه او را باز کرد.
 
در دقیقه 37 از روی یک کرنر ارسال شده از سمت چپ مارکو بوریلو که پاس گل اول را هم داده بود، با ضربه سر دروازه رم را باز کرد تا آتلانتا در همین نیمه اول کار را به تساوی بکشاند.
در نهایت این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.
 
در ابتدای نیمه دوم در دقیقه 50 کابوس لوچیانو اسپالتی تکمیل شد و از روی حرکت گومز از سمت چپ محوطه و پاس به مرکز محوطه، بوریلو روی غفلت زوکانوویچ با پای چپ دروازه شزنی را برای بار سوم باز کرد و به این ترتیب آتلانتا نتیجه دو بر صفر باخته را سه بر دو جلو افتاد.
 
اسپالتی برای جبران نتیجه دست به تعویض زد و ابتدا استفان الشراوی را به میدان فرستاد. سپس دقیقه 78، فرنچسکو توتی، کاپیتان تیمش را به جای دروسی به میدان فرستاد.
 
در نهایت دقیقه 86 روی حرکت بازیکنان از از سمت چپ و چند بار بلوکه شدن توپ، فلورنزی یک پاس در عرض محوطه جریمه می دهد و کاپیتان توتی دقایقی پس از ورودش به میدان با یک شوت دروازه آتلانتا را باز می کند تا رم را ار شکست نجات دهد.
 
در دقایق پایانی، بازی در میانه زمین در جریان بود و دو تیم موقعیت جدی ای نداشتند. در نهایت با 6 دقیقه وقت اضافه بازی به پایان رسید.
 
رم با این تساوی 65 امتیازی شد و همچنان سوم است.

آتلانتا نیز با 37 امتیاز چهاردهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار