پیروزی اینتر برابر ناپولی؛

نراتزوری، یوونتوس را به قهرمانی نزدیک تر کرد

تیم فوتبال اینتر در هفته ۳۳ سری آ ایتالیا با دو گل ناپولی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مهمترین دیدار این هفته رقابتهای سری آ ایتالیا تیم اینتر میزبان ناپولی بود که موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد.
بازی توسط میزبان طوفانی آغاز شد و در دقیقه ۴ روی پاس خوب مدل، ایکاردی به خوبی دروازه رینا را گشود. بازیکنان ناپولی به شدت به داور اعتراض داشتند زیرا معتقد بودند که گل اینتر آفساید بوده است.
 
دقیقه ۴۴ اینتر اختلاف را دو برابر کرد. ایکاردی، بروزوویچ را صاحب توپ کرد و این هافبک کروات با ضربه ای چیپ و دیدنی، دروازه رینا که از دروازه اش خارج شده بود را باز کرد تا اینتر دو بر صفر پیش بیفتد.
 
در دقیقه ۶۱ و در صحنه ای خطرناک، کولیبالی شوت یووتیچ را از روی خط دروازه برگرداند و مانع خوردن گل سوم تیمش شد. چند دقیقه بعد روی اشتباه مرگبار ناگاتومو، کایخون فرصت باز کردن دروازه نراتزوری را داشت اما هندانوویچ، باز هم مانع شد.
 
در ادامه اینتر بازی را کنترل کرد و حملات ناپولی نتیجه نداد تا نراتزوری سه امتیاز این مسابقه را تصاحب کند.
 
اینتر با این پیروزی ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، فاصله خود را با تیم رم که در رده سوم است به سه امتیاز کاهش داد . ناپولی نیز همچنان با ۷۰ امتیاز دوم است و در صورت پیروزی یوونتوس در بازی یکشنبه ، اختلافش با این تیم به ۹ امتیاز افزایش می یابد و شانس قهرمانی اش بسیار کمتر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار