مراقب واردات در پسابرجام باشیم

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد تهران گفت: در پسابرجام باید مراقب باشیم تا دروازه‌های واردات کشور بیش از اندازه باز نشود.

محمد آزاد رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: در پسابرجام تمامی کارخانجات داخلی در جستجوی افزایش تولید هستند و با وجود رکود حاکم در بازار فولاد و فلزات باز شدن مرزها و ورود شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی به کشور نمی‌تواند برای این بخش سودآور محسوب شود.

وی در خصوص افزایش واردات به کشور در پسابرجام اظهار داشت: در چنین شرایطی کالاهای خارجی در بازار کشور افزایش یافته و همین امر می‌تواند توجیه‌کنندگان و فروشندگان داخلی را به زیان برساند.

وی عنوان کرد: اگر کشورهای خارجی در زمینه تولیدات داخلی کشور سرمایه‌گذاری کنند نه تنها ضرری به تولید داخلی وارد نمی‌شود بلکه بیش از گذشته شاهد رونق خواهیم بود.

آزاد یادآور شد: کشورهای بیگانه قصد خالی کردن انبارهای خود و وارد کردن کالاها به بازار کشور را دارند به همین دلیل ما پسابرجام را به نفع صنعت آهن و فولاد نمی‌دانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
آقا یک کلام بگیم برجام یعنی به حراج گذاشتن ایران. قوی کردن اقتصاد کشورهای خارجی. چرا حرف و عمل افراد به اصطلاح مسئول یکی نیست.
آخرین اخبار