مراجعه به کمیته‌های انضباطی در دانشگاه علم و صنعت کاهش می یابد

رئیس دانشگاه علم‌ و صنعت از تشکیل کمیته‌ای جدید در معاونت فرهنگی این دانشگاه به منظور کاهش مراجعات به کمیته انضباطی خبر داد.

محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بحث احضار دانشجویان این دانشگاه به کمیته انضباطی، اظهار داشت: اینکه در سال گذشته تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه به کمیته انضباطی احضار شدند، صحیح نیست و تنها تعداد انگشت شمار یا حتی کمتری بودند که به این کمیته احضار شدند.

وی افزود: در واقع برخی افراد، تعداد دانشجویان معرفی شده به کمیته مربوط به معاونت فرهنگی را جمع کردند و این آمار را به عنوان تعداد دانشجویان احضار شده به کمیته انضباطی در این دانشگاه اعلام کردند که این موضوع صحیح نیست.

وی در خصوص کمیته معاونت فرهنگی بعنوان اقدامی جدید برای کاهش مراجعه به کمیته‌های انضباطی بیان کرد: برای اینکه تعداد مراجعه دانشجویان به کمیته انضباطی در این دانشگاه کمتر شود، کمیته‌ای در معاونت فرهنگی دانشگاه تشکیل داده‌ایم تا برخی تخلفات دانشجویان؛ مانند کشیدن سیگار و بدحجابی برای مشاوره به این کمیته ارجاع داده شوند.

برخورداری با بیان اینکه در این کمیته افرادی که اطلاعات روانشناسی دارند به منظور تاثیر تربیتی  بر روی دانشجویان فعالیت می کنند، گفت: در صورتی که حضور دانشجویان در این کمیته استمرار داشته باشد، دانشجوی متخلف به کمیته انضباطی معرفی می شود. 

رئیس دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: از ابتدای مسئولیت خود اعلام کرده‌ام که اجازه صدور حکم بی دلیل برای هیچ دانشجویی را نمی دهیم اما اگر دانشجویی تخلفی کند برای او در کمیته انضباطی حکم صادر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار