خرگوش برزیلی:

باید تلاش کنید و تاریخ ساز شوید!

پس از حضور در مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال المپیک 2016، ستاره پیشین برزیل خواهان کسب مدال طلا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رونالدینیو از نیمار هموطن خود خواست که با حضور در تیم ملی و کسب نشان طلای المپیک تاریخ ساز شود. 

برنده دو دوره توپ طلای فیفا و قهرمان جام جهانی 2002 معتقد است که هموطنان او در تیم ملی باید با وجود تحمل فشار میزبانی، با اشتیاق فراوان بازی کنند. 

ستاره پیشین تیم های بارسلونا و میلان گفت: آنها باید از این فرصت بیشترین استفاده را بکنند و به تاریخ بپیوندند. برزیلی ها باید از بازی در خانه خود بسیار خوشحال باشند و این مسئله به آنها کمک می کند. 

اگر تیم ملی آغاز خوبی داشته باشد، هواداران آنها را به فینال می رسانند و به این ترتیب می توانند رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. 

نیمار بازیکنی بسیار مهم است، نه تنها برای تیم المپیک، بلکه برای تیم اصلی برزیل. در حال حاضر او بهترین بازیکن برزیل است و متفاوت از سایر بازیکنان است. 

رونالدینیو درباره قرعه کشی گروه ها اعلام کرد: برزیل در گروه خوبی قرار دارد. به نظر من این تیم بدون هیچ مشکلی می تواند به بهترین ها دست یابد.

برزیل در گروه 1 با تیم های آفریقای جنوبی، عراق و دانمارک هم گروه است که از نظر رونالدینیو قرعه ای نسبتا خوب برای طلایی پوشان به شمار می رود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار