سقف بیمه فرهنگیان برای چه کسانی برداشته شده است؟

با توجه به نارضایتی تعداد اندکی از فرهنگیان درباره بیمه طلایی، این موضوع را از مسئولان جویا شدیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی اعلام خبر محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برداشته شدن سقف بیمه و ارائه خدمات درمانی بهتر به فرهنگیان، تعدادی از فرهنگیان معترض بودند که در هنگام مراجعه به مراکز درمانی برای طی روند بهبودی (حتی برای درمان بیماری سختی مثل سرطان) متاسفانه آن مراکز، این افراد را جزو بیمه شدگان نمی شناسند و به آنها می گویند که آموزش و پرورش بخشنامه ای را متناسب با پوشش دهی بیمه ابلاغ نکرده است. 

از این رو این اعتراض را از معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیگیر شدیم که چرا آموزش و پرورش بخشنامه این امر را به بیمه‌های مربوطه ابلاغ نکرده است.  

اکبر حاجیلو معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بیمه طلایی فرهنگیان که حداقل چندین سال است که در کشور اجرا می شود، اعلام کرد: بیمه تکمیلی فرهنگیان از سال 89 تحت عنوان «بیمه طلایی» به اجرا درآمد و توانست بخشی از دغدغه های درمانی فرهنگیان را پوشش دهد. 

حاجیلو افزود:‌ پوشش دهی این بیمه‌ها برای کارکنان شاغل آموزش و پرورش بوده و قرارداد و پوشش بیمه‌ای فرهنگیان بازنشسته با وزارت آموزش و پرورش نیست و با سازمان بازنشستگی است. 

هزار معلم با بيماری صعب العلاج تحت حمايت درماني آموزش و پرورش قرار دارند
فرشيد سياري اظهاركرد : اين معلمان كه عمدتا به بيماري هايي چون سرطان و صرع مبتلا هستند طبق شيوه جديد بيمه تكميلي، از حمايت كامل درماني و دارويي برخوردارند.

وي خاطرنشان كرد: پيش از اين مدت زمان رسيدگي و پرداخت هزينه هاي درماني فرهنگيان در قالب بيمه تكميلي يك ماه بود كه اكنون به صورت ميانگين به حدود 15 روز كاهش يافته است.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیش از این با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 700 هزار فرهنگی بیمه شده داریم که شامل کارمندان رسمی و قراردادی و افراد تحت تکفل آنها می‌شود؛ اعلام کرده بود بیمه تکمیلی فرهنگیان به شکل صندوقی هم اکنون در 740 منطقه سراسر کشور با کار گرفتن اسناد پزشکی انجام می شود.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
سلام
لطفا پاداش ما را بده .بازنشسته 1 مهر 1393.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
باسلام ایا بازنشستگان در دوران جوانی وسالم بودنشان برای این سازمان خدمت نمی کردن و هزینه بیمه هم می دادن وبعضی مواقع سالی یک بار هم دکتر نمی رفتند ودران زمان هزینه ای هم برای بیمه نداشتند ولی الان که بازنشسته شدن وبه بیمه نیاز دارند دیگر کاری شما ندارید پس از اول بیمه فرهنگیان به یک بیمه ای واگذار کنید که در زمان بازنشستگی هم با باشد
-
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
تعداداندکی ای ازفرهنگیان!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار