مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیمه آتیه سازان حافظ یکی از گزینه‌های بیمه‌ای آموزش و پرورش خواهد بود، گفت: امیدواریم تا پایان فروردین ماه شرکت بیمه گذار جدید فرهنگیان مشخص شود.

فرشید سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ارائه 4 بسته بیمه‌ای به فرهنگیان، اظهار کرد: چهار بسته بیمه‌ای مختلف را برای فرهنگیان پیش بینی کرده که طی بخشنامه‌ای این 4 پیشنهاد بیمه‌ای به نظرسنجی معلمان می‌گذاریم و هر بسته‌ای که مورد اقبال عموم بود ملاک عمل ما قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از گزینه‌های بیمه‌ای برای سال آینده بیمه آتیه سازان حافظ خواهد بود، افزود: پس از آنکه از شرکت‌های مختلف استعلام قیمت کردیم هر شرکتی که مناسب‌ترین قیمت و خدمات را بتواند ارائه دهد در گزینه‌های ما خواهد بود.

سیاری ادامه داد: در حال حاضر با شرکت بیمه گذار فعلی تا پایان اردیبهشت ماه سال 94 قرارداد داریم اما زودتر به استقبال انتخاب شرکت رفته و امیدواریم تا پایان فروردین ماه شرکت بیمه گذار جدید برای بیمه طلایی فرهنگیان مشخص شود.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همکاری خوبی در سال 93 با شرکت آتیه سازان حافظ داشته به طوری که در حال حاضر میانگین پرداخت‌ها به حدود 10 روز رسیده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار در دریافت تسهیلات وام بانک ملی در اولویت هستند گفت: براساس بخشنامه‌ای که به ادارات کل و مناطق آموزش و پرورش فرستادیم زنان سرپرست خانوار در دریافت تسهیلات وام 5 میلیون تومانی بانک ملی که به 250 هزار نفر اختصاص می‌یابد در اولویت قرار دارند؛البته این وظیفه ادارات کل و مناطق است که این اولویت را رعایت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیمار
۱۶:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
بیمه ایران بهترین بیمه برای فرهنگیان است لطفا دوباره با این بیمه قرارداد ببندید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
بیمه اتیه اصلا انتظارات ما را بر اورده نکرد ما در مطب ها طرف قرارداد ی نیافتیم
Iran (Islamic Republic of)
بیمار
۰۴:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
چندین سال پیش پیوند کلیه کردم و بطور کامل هزینه های خرید کلیه و بستری و جراحی توسط بیمه ایران پرداخت شد . خواهشمندیم بازهم بیمه ایران را انتخاب کنید که در امور بیمه ای حرفه ای هستند و پشتوانه مالی خوبی دارند . بیمه آتیه سازان به هیچ عنوان حتی هزینه دارو را هم در سال 93 پرداخت نکرد و برای هر پرداختی هزاران دلیل و بهانه آورد و نهایتا هم پرداخت نکرد . بیمه آتیه سازان در سال 93 با توجه به طرح تحول سلامت و رایگان شدن داروها و هزینه های پزشکی پول بسیار زیای به جیب زد !
Iran (Islamic Republic of)
زهير
۰۹:۵۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
سلام لطف كنيد با بيمه ايران قرار داد ببنديد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
لطفا"به نظرات دیگران احترام بگذارید بیمه ایران بیمه خوبی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
لطفا بابیمه ایران که پشتوانه مالی خوبی داردقراردادببندیدنه بابیمه ای اتیه سازان که هشت ماه هست پرداخت نکرده وخودش بی بضاعت هست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
لطفا با بیمه ایران قرار داد ببندید
-
علی اوسط رمضانخانی
۱۰:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
متشکریم!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
باسلام
درخصوص بیمه طلایی لطف کنید خدمات دندانپزشکی و عینک را لحاظ کنید وآن را در اولویت اول قرارداد هایتان قرار دهید در شهرستان های کوچک بیمه طلایی بخاطر نبودن مراکز طرف قرارداد مقرون به صرفه نیست. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
وام ۵میلیونی فقط به کسایی تعلق گرفت که پارتی داشتند
آخرین اخبار