فعالیت‌های سازمان دارالقرآن کریم با 50 میلیارد تومان ساماندهی می‌شود

رئیس سازمان دارالقرآن کریم گفت: اگر دولت برای سال جاری فقط 50 میلیارد تومان اعتبار به سازمان دارالقرآن پرداخت کند، ما می‌توانیم برنامه‌های خود را سازمان‌دهی کرده و به بهترین نحو اجرایی کنیم.

مهدی قره شیخلو، رییس سازمان دارالقرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: سازمان دارالقرآن کریم برای برگزاری مراسم اعتکاف 2 هزار مسجد و حسینیه را تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: فعالان قرآنی برنامه‌هایی را از جمله اصلاح قرائت نماز، ختم قرآن و تلاوت قاریان ممتاز برای سه روز اعتکاف در نظر گرفته‌اند.

قره شیخلو عنوان کرد: در سال گذشته 60 هزار نفر در مراسم اعتکاف و فعالیت‌های قرآنی شرکت کردند که با توجه به افزایش تعداد مساجد تحت پوشش در سال جاری امیدواریم میزان شرکت‌کنندگان نیز افزایش یابد. 

رئیس سازمان دارالقرآن کریم اظهار داشت: نمایشگاه دائمی که در سال گذشته طرح آن در دستور کار قرار گرفته بود، متوقف شده است البته ما همچنان پیگیر این طرح در سال جاری هستیم.

قره شیخلو با اشاره به علت توقف راه اندازی نمایشگاه دائمی قرآن کریم خاطر نشان کرد: ما با طراحان مختلفی صحبت کردیم و طرح‌های بسیاری را بررسی کردیم اما تا به حال طرحی با جلوه‌های بصری زیبا و هزینه مناسب پیدا نکرده‌ایم.

وی عنوان کرد: در سال جاری اصلی‌ترین هدف سازمان بررسی و تهیه طرح‌های محتوایی است و هدف ما برنامه‌ریزی برای فعالیت‌هایی است که نتیجه تربیتی و عملی در زندگی افراد داشته باشد.

قره شیخلو در پایان با اظهار تاسف از پرداخت نشدن بودجه سال گذشته توسط دولت، تصریح کرد: اگر دولت برای سال جاری فقط 50 میلیارد تومان اعتبار به سازمان دارالقرآن پرداخت کند ما می‌توانیم برنامه های خود را سازمان‌دهی کرده و به بهترین نحو اجرایی کنیم اما در سال گذشته یک دهم این مبلغ نیز پرداخت نشد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار