بیانیه مضحک سازمان "اتحاد علیه ایران هسته ای" همزمان با سفر رنتسی به تهران

سازمان "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" در ادامه فعالیت های مضحک خود هشدار داده ورود شرکت های خارجی به ایران پیامدهای بسیاری برای آن ها به همراه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس وایر؛ سازمان "اتحاد علیه ایران هسته ای" از زمان فعالیت خود سعی کرده کشورهای خارجی را از تعامل با ایران منع کند. این سازمان در ادامه فعالیت های خصمانه خود، بیانیه ای در خصوص سفر "ماتئو رنتسی،" نخست وزیر ایتالیا، به ایران منتشر کرده است.

در این بیانیه مضحک آمده است: "محیطی ناامن و غیر مطمئن در انتظار سهام داران و مدیرعاملانی است که می خواهند وارد تجارت در ایران شوند. قمار بزرگ آن ها ممکن است به دلیل ریسک های عظیم مالی، قانونی و اعتباری، به اشتباه بزرگی تبدیل شود."

در ادامه این بیانیه بی اساس آمده است: "شرکت هایی که می خواهند وارد این کشور شوند باید از روند قانونی پیچیده ای عبور کنند. همچنین بخش 311 قانون میهن پرستی آمریکا کل نظام اقتصادی ایران را به عنوان متهمی در زمینه "پول شویی" معرفی می کند. " گروه ویژه اقدام مالی"، سازمان ضد پول شویی جهانی، درباره "شکست ایران در زمینه ریسک حمایت از گروه های تروریستی و خطر آن برای تمامیت اقتصاد جهان هشدار داده است.""

این سازمان مدعی شده است: "این موضوعات، شرکت ها را با ریسک مشکلات مالی و از دست دادن فرصت های سرمایه گذاری در سایر کشورهای منطقه مواجه کرده است."

اتحاد ضد ایران هسته ای در نهایت با درخواستی مضحک به نخست وزیر ایتالیا "ماتئو رنتسی" گفته است: "رنتسی باید قدر سوء ظن های مشترک آمریکا و ایتالیا را در خصوص رژیم ایران بداند. به خصوص به دلیل اقدامات تهدید آمیز اخیر این کشور. برای مثال، ایران در مغایرت با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل به آزمایش موشک های دوربرد بالستیک پرداخت که قابلیت حمل کلاهک های هسته ای را دارا هستند. همچنین بر روی این موشک ها به زبان عبری نوشته شده بود: "اسرائیل باید نابود شود.""

در انتهای این بیانیه بی اساس آمده است: "با توجه به تمایل نداشتن ایران برای تغییر رفتار نامناسبش، رنتسی باید تلاش هایش را در حوزه فشار بر تهران متمرکز کند تا این کشور رفتارهای تحریک آمیز و بی ثبات کننده اش را متوقف کند؛ نه این که با فرصت های بزرگ اقتصادی، آن را تشویق کند."

پس از توافق هسته ای ایران و کشورهای جهان، سازمان ضد ایران هسته ای کمپین بین المللی گسترده ای را آغاز کرد که در آن به شرکت های جهانی در خصوص پیامدهای همکاری و تجارت با ایران هشدار داده شده بود. این سازمان همچنین با چند شرکت ایتالیایی، از جمله "فیات" ارتباط برقرار کرده تا سطح نگرانی ها از پیامدهای سرمایه گذاری در ایران را افزایش دهد.

در قالب بخشی از اعلامیه، این سازمان نامه دیگری را نیز منتشر کرده که در آن به خطرات تجارت با ایران اشاره شده است. بر اساس ادعای این سازمان، این نامه از سوی چندین "کارشناس امنیتی و روابط بین المللی" امضا شده است. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد نور اسلام و جمهوری اسلامی ایران با این پف کردنها خاموش نخواهد شد
آخرین اخبار