برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ستایشگران اهل بیت (علیهم الاسلام)

هفتمین دوره کارگاه آموزشی تخصصی ستایشگران اهل بیت با عنوان "هنر مداحی" به مدت یک هفته از سوی کانون مداحان خراسان رضوی و به میزبانی مرکز آموزش مداحی منادیان عترت در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،مسوول مرکز آموزش مداحی و مدیر برگزاری این دوره گفت: این دوره آموزشی با حضور 70  نفر از مداحان شهر مشهد تشکیل و از محضر اساتیدی همچون حجت الاسلام فیض آبادی، حجت الاسلام بیاتی و جواد حامدی کسب استفاده گردید.
 مصطفی شاکرین با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: به جهت بهره وری بهتر ار محتوای کلاس ها ، شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم و طی 6 روز از شنبه 14 تا 19 فروردین ماه در نوبت عصر در محل مرکز آموزش تخصصی مداحی منادیان عترت برگزار گردید .

وی با اشاره به جزئیات این کارگاه آموزشی عنوان کرد: در این کارگاه که با هدف تداوم آموزش تخصصی به ستایشگران اهل بیت برگزار شد سرفصل هایی با عنوان آشنایی با جریانات فرهنگی معارض با اسلام، ستایشگری و تحریفات عاشورا، آداب مدح و تعزیه و توصیه های مقام معظم رهبری به مداحان  تدریس گردید و در پایان از مداحان شرکت کننده آزمون کتبی به عمل آمد.

مدیر برگزاری این دوره افزود: برگزاری این دوره ها با هدف تداوم آموزش مداحان برگزار میشود تا جامعه‌ی مدّاح شهر آنچنان‌که شایسته‌ی این رُتبَت و این جایگاه است بتواند مسئولیّت خود را ادا کنند.
گفتنی است در روز ابتدایی این دوره کاظم اکبر زاده دبیر کانون مداحان و شاعران آیینی خراسان رضوی ضمن اشاره به ظرفیت عظیم و منحصر به فردی که به برکت وجود مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در جامعه مداحی مشهد مقدس وجود دارد.
انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.