باطنی:

پای رکابزنان برای اولین بار به اروپا باز می شود

تیم دوچرخه سواری کوهستان پس از برگزاری اردوی یک ماهه خود را برای محک جدی در تایلند آماده خواهد کرد.

مسعود باطنی، رییس کمیته کوهستان دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برای اولین بار است که پای رکابزنان کوهستان به اروپا باز شد و تیم کراس کانتری در ایتالیا و رکابزنان دانهیل در فرانسه مسابقه بین المللی دارند.  
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم اصلی پس از برگزاری مسابقات در اسلوونی اردو می زند زیرا مربی تیم اهل همان شهر است و علاوه بر اینکه به صورت حرفه ای با رکابزنان تمرین خواهد کرد، به شهر اشراف کامل دارد که پس از کسب آمادگی عازم مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند می شود.  
 
رییس کمیته کوهستان تاکید کرد: در تیم، یک دختر رکابزن داریم که جزو تیم جوانان است اما مسابقاتی که در آنجا برگزار می شد مخصوص نوجوانان بود که به این خاطر  نتوانست شرکت کند .
 
رییس کمیته کوهستان دوچرخه سواری، در ادامه افزود: فدراسیون دوچرخه سواری سریلانکا  به خاطر علاقمندی به تعامل با ما برای حضور در کاپی که قصد برگزاری داشت از ما دعوت به عمل آورد و ما دو رکابزن رشته کوهستان را برای حضور در مسابقه کاپی که در این کشور  برگزار می شود عازم آن کشور کردیم که تا اتمام کاپ مهمان آن کشور هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار