ملی پوشان کوهستان در راه مهد دوچرخه سواری دنیا

تیم دوچرخه سواری کوهستان در بخش کراس کانتری و دانهیل عازم اردوی برون مرزی ایتالیا می شوند.

 به گزارش خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان امشب برای برپایی اردوی برون مرزی عازم ایتالیا می شوند تا در مهد دوچرخه سواری دنیا تمرینات مختلفی را پشت سر بگذارند، سپس در چند مسابقه بین المللی شرکت کنند و خود را برای رقابتهای جهانی در رشته کوهستان آماده کنند.

 مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در این باره گفت: تیم ملی با ترکیب محسن رمضانی، فرزاد خدایاری، محمد پورشریف، سجاد طاهری، حسین زنجانیان، امین نجفی بزی، حسین رفیعی، امیرحسین جمشیدیان، فرانک پرتو آذر، محبوبه اوحدی و امیر آهنجان عازم اردوی برون مرزی کشور ایتالیا می شوند تا پس از 4 مسابقه بین المللی و تمرینات آماده سازی به صورت مستقیم عازم مسابقات قهرمانی بین المللی آسیا در تایلند شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه دوچرخه سواران ایران در بخش جاده سه سهمیه را از آن خود کرده اند به منظور شرکت در المپیک باید در چهار مسابقه قهرمان کشوری، تور آذربایجان و 2 مسابقه لیگ برتر جاده شرکت کنند، سپس 6 نفر برتر با امتیازات بیشتر را برای المپیک 2016 اعزام خواهیم کرد.

چایچی در ادامه اظهار کرد: اولین مسابقه لیگ برتر جاده 24 و 25 فروردین در پارک چیتگر تهران و فرودگاه امام برگزار خواهد شد و دومین مسابقه قهرمانی کشور نیز 13 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار