کنی:

فدراسیون قایقرانی از امکانات ما کسب در آمد می کند

رییس انجمن دراگون بوت گفت: اقدام فدراسیون قایقرانی در استفاده از امکانات انجمن دراگون بوت غیرقانونی است.

محمد کنی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات فدراسیون قایقرانی در استفاده از امکانات انجمن دراگون بوت اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی یک سال است که در رشته دراگون بوت فعالیت می کند و بسیاری مسابقات را با نظارت خود انجام می دهد.
 
وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضرفدراسیون بدون مجوز بخشی از دریاچه آزادی را دراختیار گرفته و به نام ورزش دراگون بوت اجاره می دهد، درحالی که این اقدامات غیرقانونی است و تمامی فعالیت های مربوط به این رشته باید زیر نظر انجمن دراگون بوت صورت بگیرد.
 
رییس انجمن دراگون گفت: اکنون مشکلی که داریم این است که فدراسیون یکی از قایق های دراگون بوت را اجاره داده است و ماهانه 500 هزار تومان دریافت می کند، علاوه براین انجمن تنها 4 قایق نو در اختیار داشت که فدراسیون قایقرانی آن را تصاحب کرد، در حالی که اسناد موجود این را ثابت می کند که این قایق ها برای انجمن دراگون بوت است.

کنی افزود: فدراسیون قایقرانی بهمن ماه مسابقات باشگاهی دراگون بوت را به راه انداخت و تیم کایاک نیز در مسابقات آسیایی اندونزی در بخش دراگون بوت شرکت کرد، بدون اینکه مجوزی برای حضور در این رقابت داشته باشند.
 
وی ادامه داد: با وجود مشکلات پیش رو و نداشتن امکانات کافی امسال نمی توانیم مسابقات دراگون بوت را برگزار کنیم چون قایق هایی که در اختیار داریم بسیار قدیمی و کهنه هستند و قایق های جدید در اختیار فدراسیون قایقرانی است.

رییس انجمن دراگون بوت در پایان گفت: انجمن بارها در قبال این اقدامات اعتراض کرده است، اما متاسفانه نتیجه ای دربر نداشته است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار