علی‌آبادی: بهترین ها در اولویت اعزام به تایلند هستند

نایب رئیس بانوان انجمن دراگون بوت گفت: برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند ترکیبی از بهترین ها و با تجربه‌ها را انتخاب می‌کنیم.

علی‌آبادی: بهترین ها در اولویت اعزام به تایلند هستنداکرم علی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ درباره شرایط اعزام تیم دراگون بوت بانوان به مسابقات آسیایی تایلند عنوان کرد: مسابقات آسیایی دراگون بوت اسفند ماه در شهر پوکت برگزار می شود، که تیم بانوان ایران هم در این رقابت شرکت می‌کند.

وی افزود: برای شرکت در مسابقات تایلند یک تیم 10 نفره اعزام خواهد شد که اعضای آن را تیم‌های قهرمان مسابقات کشوری دراگون بوت تشکیل می دهد.

علی‌آبادی افزود: به تیم‌های هرمزگان،‌ تهران، گیلان، بوشهر و مرکزی اعلام کردیم تا نفراتی را برای شرکت در اردوی تیم ملی معرفی کنند تا پس از تست‌گیری، ورزشکاران اعضای تیم شرکت کننده در مسابقات تایلند مشخص شود.

نایب رئیس انجمن دراگون بوت افزود: هدف از شرکت در این رقابت ها آمادگی برای حضور در مسابقات 2018 در اندونزی است تا با سنجش توانایی‌های تیم شرایط حضور در این رقابت‌ حساس را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی از 3 بهمن در دریاچه آزادی آغاز می شود که سرانجام 12 تا 14 نفر به تیم ملی معرفی خواهند شد.

وی در پایان گفت: در این مسابقات فدات های برتر آسیا که در رقابت‌های جهانی نیز عنوان کسب می کنند حضور دارند، که رقابت‌ها با این چنین تیم هایی باعث افزایش تجربه و انگیزه و ورزشکاران می‌شود، برای مسابقات تایلند گلچینی از بهترین‌ و با تجربه‌ها را دعوت می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار