آذری: مسئولان کمک کنند، مشکلات مالی نداریم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: امیدوارم با کمک مسئولان ورزش به باشگاه ها، دیگر هیچ باشگاهی از نظر مالی مشکل نداشته باشد.

سعید آذری در حاشیه مراسم برترین مدیران کشور در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره این مراسم اظهار کرد:  ابتدا از تمامی مسئولان و برگزار کنندگان این مراسم تشکر می کنم ، برای چهارمین سال است که این مراسم برگزار می شود و از اینکه به یکی از مدیران نخبه باشگاهی شناخته شدم ، بسیار خوشحال هستم؛ امیدوارم این مراسم ها در سال های آتی نیز ادامه داشته باشد و این جایزه را قدر دان باشگاه ذوب آهن هستم.

وی درباره مشکلات ایران و عربستان بیان کرد: دیگر صحبت کردن درباره این موضوع قدیمی شده و می بایست تنها فدراسیون پیگیر شکایت مان از AFC به داگاه عالی ورزش باشد. امیدوارم مسئولان بلند مرتبه ورزش کشورمان حمایت خوبی را از فدراسیون و باشگاه ها در رقابت با باشگاه های عربستانی کند تا بتوانیم قدرتمان را در مستطیل سبز به سعودی ها اثبات کنیم. برگزاری دیدارهایمان با نمایندگان عربستانی در تقویم سالانه 3 باشگاه ایرانی در آسیا پیش بینی شده نبود و به هر حال امیدوارم با اثبات حقانیت باشگاه های ایرانی در CAS از رویارویی نمایندگان 2 کشور در کشور ثالث جلوگیری شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان دربار مشکلات مالی گفت: باشگاه ذوب آهن در حالت عادی مشکلات مالی ندارد وبه خوبی به تعهدات خود عمل کرده است اما مشکلات غیر عادی مانند برگزاری دیدارهایمان در عربستان از لحاظ مالی به باشگاه فشار می آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار