اردبیل؛

افتتاح فاز جدید کارخانه تولید قطعات الکترونیکی خودرو در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح فاز جدید کارخانه تولید قطعات الکترونیکی خودرو در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم فریدی در مراسم افتتاح فاز جدیدی از کارخانه تولید قطعات الکترونیکی خودرو در اردبیل گفت: در تحقق شعار سال بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مهندسان و کارشناسان فنی و بومی استان اردبیل اقدام به تولید قطعات الکترونیکی خودرو می کنند.

وی افزود: با تولید این قطعات در این واحد تولیدی سالانه با توان تولید 2 میلیون قطعه از قطعات الکترونیکی خودروها از خارج شدن 25میلیون دلار هزینه واردات این قطعات جلوگیری شده و زمینه تکیه بر توانمندی‌های داخلی به خوبی فراهم آمده است.

فریدی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین رکن‌های تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به توان نیروی بومی و عملگراست افزود: جوانان جویای نام و مهندسین پرتلاش که در خود اراده و فعل خواستن را به شایستگی در مرحله عمل و نقطه اجرا می‌بینند، با پشتکار علمی و با استفاده از توانمندی‌های بومی تلاش می کنند تا شبکه‌های هوشمند خودروی داخلی را طراحی و قطعات الکترونیکی آنها را تولید کرده و در جلوگیری از وابستگی کشورمان به واردات در این حوزه گام بردارند.

وی بیان داشت:‌ شهرک‌های صنعتی در سال اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل در سنگر حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با قدرت مضاعف حاضر شده و تمام توانش را به کار گرفته تا حمایت واقعی را از سرمایه‌گذاران انجام دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.