دادگان مدیر برتر سال؛

چهارمین همایش ملی تجلیل از مدیران برتر سال 1394 ورزش

چهارمین همایش ملی تجلیل از مدیران برتر سال 1394 ورزش یادواره شهید دکتر حسن تهرانی مقدم با مشارکت سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران با همکاری کمیته ملی المپیک و صدا و سیمادر سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این همایش نتایج نظر سنجی از بیش از 3000 نفر فعال ورزشی اعلام شد. به گفته دبیر این همایش محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیر برتر باشگاه ورزشی ایران و دکتر حمید میرزاده به عنوان حامی برتر غیر دولتی ورزش انتخاب شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند. 

به گفته دبیر این همایش اداره 22 باشگاه ورزشی در سطح ملی و کسب بیش از بیست عنوان قهرمانی ملی در لیگ های ملی کشور در دوسال گذشته و حمایت از 250 هزار ورزشکار در دانشگاه آزاد اسلامی از دلایل این انتخاب بوده است.

همچنین در این همایش از غلامرضا شاه كرمي مدير ورزش وزارت نفت و سردار علي اصغرمجد آرا مسؤل تربيت بدني ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز تجليل شد.


دادگان: تمدید زمان نام نویسی فدراسیون فوتبال به خودشان مربوط است

معاون ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي در حاشیه برنامه تجلیل از مدیران برتر ورزشی گفت:دولت بايد به صورت همه جانبه از فوتبال حمايت كند و البته این حرف من به منظور دخالت دولت در امور فوتبال نیست بلکه حمایت و کمک تمام ارگان ها را برای رشد فوتبال  می خواهیم.

دادگان گفت: باعث خوشحالي است كه در خدمت رييس جمهور بودم و اتفاق خاصي رخ نداد.

وي افزود: اگر شرايط مهيا باشد به فوتبال باز مي گردم و لازمه بازگشت حمايت همه جانبه دولت و استقبال همه است چون فوتبال عزم ملي مي خواهد و نبايد فشار روي فدراسيون باشد
دادگان ادامه داد:اگر در فدراسيون بودم از كي روش حمايت مي كردم همانطور كه از برانكو حمايت كردم.

او در خصوص اینکه فکر می کند زمان نام نویسی انتخابات فدراسیون فوتبال تمدید می شود یا خیر گفت: این اتفاق به خودشان بستگی دارد و در واقع صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

دکتر میرزاده: از دست دادن دادکان تاسف انگیز است
 

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان مدیر برتر بخش خصوصی انتخاب شده بود در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کشور در سال 94 گفت: باعث افتخار من بود که در این مراسم حضور داشته باشم.دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به معقوله ورزش دارد و با حضور دکتر دادکان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم که می توان به تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و حضور بیش از 340 قهرمان به عنوان مربی، بازیکن و مدیریتی اشاره کرد.

او ادامه داد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی در 20 رشته ورزشی فعالیت می کند که سهم آقایان و بانوان 10 تیم می باشد. از بین این تیم ها تا به این لحظه 12 قهرمانی مسجل شده و سایر تیم ها یا نایب قهرمان شده اند و چند تیم هم هنوز رقابت هایشان به پایان نرسیده است.

دکتر میرزاده افزود: ورزش به غرور ملی و سلامت مردم  مرتبط استو از نظر ما سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست و این کار باعث کاهش هزینه های درمان می شود.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در مجموعه دانشگاه آزاد حدود 200 هزار نفر در امر ورزش فعال هستند که قصد داریم این تعداد را در 2 سال آینده به 400 هزار نفر برسانیمو طی این 2 سال ورزشگاه هایی هم در دست احداث داریم که کارشان نهایی خواهد شد.

میرزاده در خصوص دیدار با رییس جمهور گفت: ما هر ساله برای عرض تبریک نوروز خدمت رییس جمهور می رسیم و از رهنمودهای ایشان استفاده می کنیم.
 
او در پایان به احتمال حضور دادگان در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت:من دوست دارم که آقای دادگان کارش را با ما ادامه بدهد اما اگر نیاز ملی باشد که ایشان در جای دیگر خدمت کنند ما هم راضی هستیم.اما از دست دادن ایشان برایمان تاسف بار خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار