کرمان؛

پلیس کهنوج ودستگیری سه سارق سابقه دار

فرمانده انتظامي" کهنوج" از دستگيري سارق سابقه دار مغازه هاي شهرستان و کشف 5 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاهپور بهرامي  گفت:در پي وقوع چندين فقره سرقت مغازه در سطح شهر ستان کهنوج،بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
 
وي افزود:با آغاز تحقيقات پليس و بدست آمدن اطلاعاتي در خصوص سابقه دار بودن سارق ،ماموران پليس آگاهي در عملياتي ويژه موفق به شناسايي و دستگيري سارق شدند.

بهرامی افزود:متهم در بازجويي هاي پليسي به 5 فقره سرقت مغازه اعتراف کرد که پس از تشکيل پرونده تحويل مقامات قضايي شد، اين سارق داري يک مورد سابقه زندان مي باشد و تا کنون از وي حدود سه ميليون ريال وجه نقد وساير وسايل مغازه کشف شده است .

وی همچنین از دستگيري دو سارق سيم و کابل برق خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات صورت گرفته به هشت فقره سرقت اعتراف كردند.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهر کهنوج موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي در اين زمينه با گشت هاي ويژه به صورت محسوس و نامحسوس به فعاليت پرداختند تا اين که موفق شدند دو سارق سيم و کابل را شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي کهنوج گفت: در استعلام هاي به عمل آمده مشخص شد متهمان از سارقان سابقه دار هستند.

سرهنگ بهرامي خاطرنشان کرد: پس از شناسايي مخفيگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس آنان را تحت نظر قرار دادند و در اقدامي ضربتي اين دو سارق را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه 108متر سيم و کابل مسي را كشف كردند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سرقت ، پلیس ، متهم ، کهنوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.