«ناگهان پیت حلبی» نمایشی خنثی نیست

«ناگهان پیت حلبی» نمایشی خنثی نیست و بخاطر نگاه اجتماعی‌اش درخور تامل است.

وحید آقاپور بازیگر تئاتر درگفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش «ناگهان پیت حلبی» و ایفای نقش در آن گفت: سال‌ها رفاقت و همکاری با کورش سلیمانی باعث شده تا شناخت خوبی از یکدیگر داشته باشیم و برای چندمین بار برای اجرا نمایش «ناگهان پیت حلبی» با هم همکاری کنیم. این اثر نمایشی را سال 93 در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران اجرا کردیم و استقبال بسیار خوب از آن سبب شد تا برای به روی صحنه بردن آن مصمم شویم و این اتفاق با همکاری رئیس تماشاخانه سنگلج میسر شد.

وی در خصوص ویژگی های این اثر نمایشی اظهار داشت: زبان آهنگین و حضور شخصیتی تاریخی در دنیای امروز که لحظاتی کمدی را با خود به همراه دارد از جذابیت‌های این نمایش است. به علاوه اینکه «ناگهان پیت حلبی» نمایشی خنثی نیست و بخاطر نگاه اجتماعی‌اش درخور تامل است.
 
وی ادامه داد: در نمایش «ناگهان پیت حلبی» نقش امیر کبیر را با همان شاخصه‌هایی که در ذهن همه ایرانیان است ایفا می‌کنم انسانی ترقی خواه که برای رسیدن به اهدافش از هیچ تلاشی فرو گذار نیست و سعی کردم نسبت به اجرا قبلی تغییری در نحوه ایفای نقش ایجاد نکنم و با همان کیفیت بازی‌ام را ارائه دهم.  
 
آقاپور بیان کرد :امیر کبیر انسانی که منتقد به اوضاع و احوال زمانه خویش بود. در این نمایش در جست و جو شغل به شهری با مناسبات دنیای امروز ما پا میگذارد و این آغاز گر اتفاقات دیگری است.  
 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار