«هفت ماهگی» به فیلمیران رسید/ «قاتل اهلی» از «گوزن‎‌ها» بهتر خواهد شد اگر...

لشکری قوچانی از آخرین وضعیت «هفت ماهگی» برای اکران و تولید «قاتل اهلی» گفت.

منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوی آخرین وضعیت فیلم «هفت ماهگی» جهت دریافت پروانه نمایش و اکران آن گفت: هم اکنون درصدد تدوین مجدد و ایجاد تغییراتی کوچک در فیلم برای دریافت پروانه نمایش هستیم. از طرفی با دفتر پخش فیلمیران نیز به توافق رسیدیم تا بعد از دریافت پروانه، اکران آن را انجام دهد.

وی در مورد زمان مناسب اکران برای «هفت ماهگی» عنوان کرد: در فضای امروز جامعه ما قشری به وجود آمده که باور و انگیزه آنها کم شده و نور حقانیت و اخلاقشان در حال کم رنگ شدن است، «هفت ماهگی» به این موضوع توجه دارد به این جهت فکر می‌کنم ماه مبارک رمضان که ماهی روحانی و باعظمت است، بهترین زمان اکران این اثر باشد.

تهیه‌کننده «عصر یخبندان» اظهار داشت: از طرفی برخی افراد خوب و بد اطراف همه ما وجود دارد که ما را به راه راست دعوت می‌کنند و یا از راه مستقیم دور خواهند کرد. طرح این موضوع نیز در فیلم «هفت ماهگی» مطرح شده که اگر از این جهت به فیلم نگاه کنیم ماه مبارک رمضان زمان مناسبی برای اکرانش خواهد بود.

وی افزود: «هفت ماهگی» در مجموع غیر از مقوله سرگرمی که در آن وجود دارد، فیلمی با موضوع تامل برانگیز است که مخاطب را به اندیشه و بررسی نیاز پیرامونش وا می‌دارد.

لشکری قوچانی در خصوص آخرین وضعیت «قاتل اهلی» عنوان کرد: هنوز در مرحله پیش تولید به سر می‌بریم اما به نظرم اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود بهترین فیلم کیمیایی حتی بهتر از «گوزن‌ها» که فکر می‌کنم شاخص‌ترین فیلم این کارگردان است، خواهد شد و به طور قطع برای رسیدن به این جایگاه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار