اصفهان؛

رتبه نخست اصفهان در اجرای طرح آرامش بهاری

استان اصفهان یکی از استان‌های پیشتاز در مباحث اجتماعی و فرهنگی، در اجرای طرح آرامش بهاری به‌عنوان استان برتر در کشور شناخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: استان اصفهان یکی از استان‌های پیشتاز در بحث اجتماعی و فرهنگی است و با توجه به خاستگاه و موقعیتی که دارد به عنوان نمونه کشوری در اجرای طرح پیوند آسمانی انتخاب شده است .

حمید عسگری با اشاره به آمار بازدید زائرین از امامزادگان سطح کشور گفت:در ایام نوروز امسال حدود 6 میلیون نفر زائر از اماکن مذهبی کشور بازدید کردند، همچنین 2 هزار و 300 امامزاده طرح آرامش بهاری را اجرا کردند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سالروز شهادت نخستین شهید اهل بیت افزود: شهادت حضرت علی بن محمدباقر (ع) فرصتی بود تا مراسم شهدای منطقه اردهال نیز برگزار شود و متدینین و خانواده معظم شهدا در این مراسم حضور پیدا کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: امروز آستان مقدس امامزادگان عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کشور قلمداد می‌شوند و به همین منظور سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌هایی را در بحث فرهنگی و اجتماعی با محوریت بقاع و اماکن متبرکه معرفی کرده است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.