شیراز؛

شكوفایی امنیت اقتصادی در سایه وحدت پلیس و اصناف

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم گفت: شكوفایی امنیت اقتصادی در سایه وحدت رویه بین پلیس و اصناف محقق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالعظیم انصاری در دیدار با رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اعضای اتاق اصناف شهرستان جهرم، گفت: امروز پلیس این توفیق را دارد با همکاری اتاق اصناف، روسای اتحادیه ها و صنعت و معدن در راستای ارتقاء احساس امنیت، اقدامات موثری انجام دهد.
وی تحكیم پایه های امنیت در جامعه را مستلزم تقویت همكاری و مستمر اصناف با پلیس برشمرد و بر حضور پررنگ اصناف در تمام صحنه های فرهنگی اجتماعی با توجه به ظرفیت آنها تاكید كرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اهمیت و جایگاه مولفه های اقتصادی در سنجش معیارهای امنیتی هر کشور، تصریح كرد: شكوفایی امنیت اقتصادی در سایه وحدت رویه بین پلیس و اصناف محقق می شود و مبارزه با ورود و توزیع کالاهای قاچاق، یکی از وظایف اصلی این دو نهاد است.
 سرهنگ انصاری، ضرورت پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی و رعایت موازین اسلامی و اخلاقی را یادآور شد و افزود: خوشبختانه اصناف شهرستان جهرم، همكاری موثری با نیروی انتظامی دارند كه این مهم، ارتقاء ضریب امنیتی بازار و كسبه را به دنبال داشته است.
در ادامه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم، اقدامات پلیس شهرستان در برقراری نظم و امنیت ایام نوروز را نشانه اقتدار و توانمندی پلیس برشمرد و تصریح كرد: وجود سبزپوشان عرصه نظم و امنیت، مایه دلگرمی مردم و اصناف است.
رییس اتاق اصناف شهرستان جهرم نیز در این دیدار، احساس امنیت در جامعه اصناف را بازخورد همت مضاعف، حضور پررنگ و سخت كوشی پلیس دانست و گفت: پلیس با اقتدار كامل با مجرمان مبارزه و در مسیر پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی گام بر می دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار