یزد؛

ایجاد مجتمع های نانوایی وكاهش هزينه های توليد

افزايش مجتمع های نانوايی وكاهش هزينه های توليد نان دریزد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود شاكری شمسی فرماندار يزدگفت: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی در راستاي بهبود كيفيت پخت نان در شهرستان صورت گرفته كه در سال جاری بايد اين روند با سرعت بيشتری صورت پذيرد.
 شاكری شمسی افزود: در شهرستان يزد نيز بر اين باور هستيم كه كارها بايد به تشكل هاي مردمي، ‌اتحاديه هاي صنفی و... واگذار شود كه شرط مهم و اساسی آن آمادگي آن ها براي قبول مسئوليت و ارائه خدمت هر چه بهتر است.
فرماندار يزدگفت: در حال حاضر بايد مجتمع های نانوايی بيشتری ايجاد شود تا ضمن افزايش بهره وری، كاهش هزينه هاي توليد نان، رضايت شهروندان با سلايق مختلف نيز جلب شود.
وي با تأكيد به اينكه هر كاري بايد در مسير قانونی خود انجام شود گفت: اگر كاری خارج از روال قانوني خود صورت بگيرد موجب هرج و مرج مي شود كه مي تواند تبعات منفي زيادي را براي شهرستان در بر داشته باشد.
" شاكري شمسي " خواستار برخورد جدي با واحدهاي خبازي بدون مجوز شد و تصريح كرد: البته بايد زمينه را براي حضور افرادي كه داراي شرايط ، امكانات و توانمندي خوبي هستند فراهم كنيم تا بتوانند در اين حرفه و شغل فعاليت نمايند.
فرماندار يزد در پايان بار ديگر بر تشويق نانوايان برتر تأكيد كرد و افزود: قطعاً تشويق و بيان محسنات و ويژكی هاي مثبت نانوايان برتر مي تواند ارتقاء جايگاه اجتماعي و شغلی آن را در بر داشته باشد و خدمت شايسته تري به مردم ارائه شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.