تهران در جاذبه‌های گردشگری مفقود مانده است/دولت زمینه افزایش تولیدات داخلی را فراهم کند

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد اما به دلیل معرفی نشدن مفقود مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با بیان این‌که در اواخر سال گذشته هزار هکتار از اراضی شمال شرق اتوبان شهید بابایی در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته و تبدیل به فضای سبز شد، اظهار داشت: این امر برای فضای سبز شهر تهران بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی با بیان این‌که امروزه اقدامات مختلفی از سوی ستاد گردشگری تهران انجام شده است ،تصریح کرد: در حال حاضر جاذبه‌های گردشگری شهر تهران مفقود مانده و تهران به عنوان یک شهر گردشگر معرفی نشده است در حالی که برای استفاده از جاذبه‌های شهر تهران باید از ابعاد مختلف شهر استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که در سال اقتصاد مقاومتی باید هزینه‌های اضافی و غیر ضروری شهرداری تهران از بین برود ، یادآور شد: بعضا با برخی موارد روبرو هستیم که مغایر با سیاست اقتصاد مقاومتی است و بر این باوریم که توزیع کردن سفره هفت سین توسط شهرداری بین مردم در حالی که پیمانکاران طلب زیادی از شهرداری دارند و با مشکل مواجه هستند درست نیست.

وی با بیان این‌که باید جلوی اقدامات غیر ضروری شهرداری تهران گرفته شود، بیان کرد: خوشبختانه شهرداری تهران با افتتاح زیرگذر جوادیه یکی از مشکلات جدی این منطقه را حل کرد وامیدواریم که مشکلات دیگر شهروندان این منطقه را نیز حل کنیم.

سروری به مجوز کالاهای لوکس و غیر ضروری اشاره کرد و گفت: این امر با بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مغایرت دارد و باید با اقداماتی عملی جلوگیری از واردات بی رویه را بگیریم و زمینه را برای افزایش تولیدات داخلی فراهم کنیم.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
مشکلات عدیده‌ای ترافيکي در محله جوادیه با تخریب پل قدیم رخ داده است ،و همچنان ادامه دارد،حتی پل عابر پیاده برای مترو جوادیه و. در نظر بگیرید،که اگر شما روبروی مترو جوادیه باشید توی نقشه،به دلیل قرار گیری،ایستگاه،پشت خط های راه آهن ،دسترسی بجز پل عابر پیاده وجود ندارد،که آن هم از ایستگاه مترو ،واقعا. بسیار دور،و چندین دقیقه پیاده روی و داره،و وقتی به اولین در مترو میرسی،آن در هم بسته است،بعد از دو دقیقه راه رفتن،به در دیگر،مترو جوادیه می رسیم،واقعا این پل عابر پیاده هم به خود مترو نیز دور،
حتی جای سوال که چرا ایستگاه مترو دسترسی از این سمت ریل های راه آهن نداره، و حتما باید ان سمت ریل ها می بود?
حتی اگر دسترسی اهالی رباط کریم از آن سمت ریل ها رو در نظر بگیریم،با احداث دو ورودی،که ورودی اول،
میتونست همین در الان باشه و برای اهالی جوادیه هم در خیابان نوری.
واقعا امکان پذیر نبوده?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
در متن فوق امده است
خوشبختانه شهرداری تهران با افتتاح زیرگذر جوادیه یکی از مشکلات جدی این منطقه را حل کرد.

واقعا?چگونه این مشکل حل شده؟،بهتر است از ابتدا ببینیم. که مشکل از کجا شروع شده!
مشکل از ساخت غیر اصولی پل جدید جوادیه شروع شد،
حالا با ساخت زیر گذر هم دردی دوا نشده است،مثلا عدم دسترسی خیابان دارابی به خیابان نوری،رو شده که نوعی فاجعه‌ است،این اتفاق،عدم رفت و آمد تنها اتوبوس محلی جوادیه فیاض بخش از زیر گذر جوادیه،و طولانی تر شدن راه. اتوبوس ها،
وقتی با تخریب یک پل ،
بایستی زیر گذر ساخته شود،پل کابلی ساخته شود،و دوباره زدن پل عابر پیاده،کنار زیر گذر جوادیه،نشان دهنده ،ضعف فراوان در برنامه ریزی ها ست،با توجه به اینکه هیچ کدوم از این ها با هر هزینه ای نتوانسته جایگزین پل قدیم و کار آمد جوادیه بشود.
آخرین اخبار