چمران در جلسه علنی شورای شهر:

از قطع یک درخت هم نمی‌گذریم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قطع تعدادی درخت در شهر تهران گفت: شورای شهر از قطع یک درخت هم نمی‌گذرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت‌های حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر مبنی بر قطع درختان اظهار داشت: ما از قطع درخت بی‌جان هم نمی‌گذریم.

وی با بیان این‌که در منطقه والفجر توسط یکی از سازمان‌ها درختان قطع شده است، افزود: در این خصوص ما به دادستان تهران نامه نوشتیم و گفتیم که شما یکبار هم قانونی را مبنی بر رسیدگی به قطع درختان اجرایی نکردید در حالی که ما در شورا این امر را به تصویب رساندیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که در عید گزارشات مبنی بر قطع درخت به ما رسیده است، تصریح کرد: بنده این امر را پیگیری کردم و از مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها  و فضای سبز شهر تهران خواستم که این امر را پیگیری و گزارشات را به من ارائه دهد چرا که بر این باورم که حتی یک اصله درخت هم نباید در شهر تهران قطع شود.

وی با تاکید بر این‌که خیابان 30 تیر پیاده راه نمی‌شود و قرار است آنجا را سنگفرش کنند، گفت: خیابان 30 تیر یک قطب گردشگری است چرا که در آن موزه و تعدادی کلیسا، معبد زردشتیان وجود دارد و به همین دلیل ما می‌خواهیم این خیابان متفاوت باشد .

وی با اشاره به  صحبت‌های  دنیا مالی مبنی بر تولید 400 هزار خودرو در کشور تصریح کرد: دو بار ما این امر را به تصویب رساندیم که برای ورود هر اتومبیل جدیدی یک اتوبوس فرسوده باید از رده خارج شود.

انتهای پیام/



 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار