اهواز؛

جنگ و بی پولی عامل عقب ماندگی اهواز

شهردار اهواز خسارت ناشی از 8 سال جنگ و نبود منابع مالی پایدار را باعث عقب ماندگی زیاد اهواز نسبت به دیگر کلانشهرهای کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدخلف موسوی گفت: اقداماتی که در شهر اهواز انجام می شود خواه ناخواه عمران شهری در استان را تحت تاثیر قرار می دهد، به همین دلیل توجه به اهواز می تواند در استان منجر به الگوسازی گردد.

وی تصریح کرد: سال های اخیر دوره رکود شهرداری اهواز بود، زیرا از اعتبارات دولتی محروم بودیم و ادارات دولتی نیز توان پرداخت بدهی خود را نداشتند.

موسوی افزود: با وجود کمبود منابع مالی اما پروژه های عمرانی همچون تعریض پل سوم، زیرگذر جواد الائمه، زیرگذر شریعتی، تقاطع غیرهمسطح چهارشیر، ساخت 57 مجموعه ورزشی، 7 فرهنگسرا و سالانه 2 میلیون مترمربع آسفالت اجرا شده است.

وی ورود استانداری به استفاده از فضای ساحل کارون را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ساحل سازی و ساخت تفرجگاه در ساحل این رودخانه در برنامه کاری شهرداری می باشد.

رامی علاسوند رئیس شورای اسلامی شهر اهواز همچنین خواستار کمک استانداری به شهرداری این کلانشهر شد.

وی افزود: این شورا شعار محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، اجرای پروژه های بزرگ و مبارزه با فساد را در سرلوحه اقدامات خود دارد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.